כוחות גדולים של משטרה וצה"ל הגיעו הלילה לחוות פדרמן ותור הסמוכות לקריית ארבע, פרצו את הדלת בחדר הילדים והוציאו אותם בכוח מהבית בעת שהיו בשנתם.

איש הימין, נעם פדרמן, נעצר וככל הנראה גם חלק מילדיו. בתום הפינוי החריבו הכוחות את הבית עד היסוד. "מדובר בצעד שפל של המשטרה וצה"ל שבאים כגנבים בלילה וזורקים משפחה לרחוב", אמרו מקורביו לערוץ 7.

אנשי ימין פעלו הלילה בחברון בתגובה לגירוש והריסת החוות. אבנים נזרקו לעבר חיילי מג"ב ושוטרים שהגיעו להרוס את הבית, אבנים נזרקו לעבר בתים של ערבים באיזור חברון ובכניסות לקרית ארבע, עשרות צמיגי מכוניות של ערבים נוקבו ולכלי הרכב נגרם נזק.

בארגון זכויות האדם ביש"ע זועמים על הפינוי הלילי של כוחות הבטחון באזור קריית ארבע, "יצא המרצע מן השק: הכנסת המשטרה הפלשתינית לחברון נועדה לפנות את כח האדם של צה"ל ומשטרת ישראל ממשימות של ממלחמה במחבלים, הענקת בטחון והצלת חיים למשימות של גרוש יהודים מביתם והריסת חייהם".

"מחריד מה מסוגלת לעשות ממשלה משוחתת גם בפרפורי הגסיסה שלה. קציני צה"ל ומג"ב שפיקדו על ההריסה כנגבים בלילה ללא צו יתבעו אישית על מעשיהם", מבטיחה היו"ר הארגון, אורית סטרוק.