פרופסור משה ארנס, שר הבטחון לשעבר מטעם הליכוד, שמח על הרשימה שנבחרה בליכוד. על הטענות כי רשימה זו היא קיצונית אומר: "זה היה צפוי, במיוחד מאנשי קדימה שבבחירות הקודמות ניסו לצייר את הליכוד כימין קיצוני, וזה מחמם כי הם עצמם היו קיצוניים בליכוד עצמו. נתניהו – אינו אדם קיצוני, גם לא בוגי יעלון לדוגמא".

על משה פייגלין חולק ארנס בנושא אחד והוא האזרחים הערבים של המדינה. "עמדתו נראית לי מאוד קיצונית". הוא מסביר כי בזכות ההתמדה שלו והגוף המאורגן – הצליח לזכות בקולות רבים, וזכות ההתמדה חשובה – כי אותם אנשים נשארו בליכוד גם בתקופת השפל שלו. "אני מקווה שגם הוא יתמתן וישנה דעתו על ערבים אזרחים".

הוא מצדיק את נתניהו, שניסה להשפיע על הרכב הרשימה ונאבק בפייגלין. "בעבר היה מקובל שליו"ר מפלגה יש זכות לשריין מקומות לאנשים בהם הוא מעוניין. זה היה מוזר אם הוא לא היה נלחם בפייגלין, כיוון שהוא צריך לדאוג לאנשים שיוכל לעבוד איתם ביחד לאחר הבחירות".

"הליכוד יהיה שונה בהרבה מתקופתו של שרון. כל מי שתמך או לא התנגד להתנתקות ירד מקומו ברשימה, ואותם אנשים שכבר עזבו את הליכוד לקדימה והורידו את "המורדים" – חזרו להיות במקום מובטח לחברי כנסת", אמר ארנס והוסיף, כי "הליכוד יתנגד לעקירת יישובים, לגירוש יהודים, לעזיבת הגולן, להפסקת אש עם ארגוני טרור בעזה, לחלוקת ירושלים. רוב המצביעים אתמול תמכו באילו שהיו נאמנים לעקרונות הליכוד, ולכן יצליח כאן שיתוף הפעולה של נתניהו איתם".

ארנס מעריך כי יש כעת כרסום במפלגת קדימה, גם כלפי העבודה, וגם כלפי הליכוד. הוא מעריך כי הליכוד יזכה בקרוב לארבעים מנדטים.