בבניין הקהילה היהודית בניו זילנד נערך לפני מספר שעות ערב הסברה והזדהות עם מדינת ישראל וחייליה. בערב, שאורגן על ידי שליחי תנועת בני עקיבא העולמית מיטל ומשה נא-אור, השתתפו כ- 150 איש, חברי הקהילה וידידי ישראל.

במהלך הערב הוקרנו סרטים של דובר צה"ל ומצגות שסיפקו מידע עדכני על הנעשה בישראל, כמו כן הוצגו בפני הבאים אפשרויות שונות לסיוע ותמיכה בישראל. מר ג'ון ברנט, מראשי הקהילה ונשיאה לשעבר, דיבר על החשיבות והאחריות של חברי הקהילה להיות מעודכנים במה שקורה בישראל על מנת לספק מידע מהימן ולשקף בבטחון את הצד של מדינת ישראל בקונפליקט הנוכחי.

מארגני הכנס מסרו כי "הערב היה מוצלח מאוד והמשתתפים יצאו בתחושה של הזדהות וגאווה יהודית".

משה נא-אור, שליח בני עקיבא לאוקלנד מדגיש כי גם לניו זילנד הרגועה הגיעו תגובות למלחמה בעזה: "בשבוע האחרון נערכו בניו זילנד הפגנות נגד ישראל, וביום רביעי סולקו ממסעדה בעיר הדרומית, אינבקרגיל, שתי ישראליות, רק משום היותן ישראליות."

נוסף על כך, ביום ראשון הקרוב, יתקיים באוקלנד מצעד תמיכה בישראל המאורגן ע"י AUJS, ארגון הסטודנטים היהודי.

הפגנת הזדהות למען ישראל התקיימה גם בכיכר מרכזית ב'דאון טאון' בוסטון. נירית ברנשטיין, שליחת בני עקיבא העולמית בבוסטון סיפרה כי "הגענו מצוידים בשלטים הקוראים להפסקת ירי הרקטות על ישראל והמביעים תמיכה במדינת ישראל ."

טליה נתיב, אף היא שליחת בני עקיבא לבוסטון מוסיפה: "בכיכר נעמדנו בין כבישים ראשיים, כאשר לצידנו ניצבת כנסיה גדולה ועתיקה, בקור של כמה מעלות מתחת לאפס כששלג מסבבינו בכל מקום, מכוסים בשכבות של בגדים שיחממו אותנו. כל אחד מאיתנו החזיק ביד אחת דגלי ישראל וביד השנייה שלט מחאה."

הנואמים, מחברי הקהילה ונציגים מקומיים דיברו על הזכות של ישראל לחיות בשקט, ועל הזכות של ישראל להגנה עצמית. באירוע הופיע זמר מקומי אשר ריגש את הקהל בשיר "עם ישראל חי" וכמובן עם שירת 'התקווה' עם תום ההפגנה. את ההפגנה אבטחו שוטרים רבים בעקבות הפגנת נגד פרו פלסטינאית  אשר התקיימה במקום.

ברנשטיין, הרגישה מתוסכלת כישראלית בארה"ב בתקופת המלחמה: "התחשק לי לצעוק למפגינים הפלסטיניים שאנחנו נלחמים נגד טרוריסטים, אשר משתמשים בילדים כמגנים אנושיים - לא רצינו במלחמה הזאת, היא נכפתה  עלינו במשך שמונה שנים..." יש לציין שההפגנה הישראלית פונתה על ידי המשטרה בכדי למנוע מהומות במקום.

ברנשטיין מסכמת כי "אנשי הקהילה מצטרפים לדברים בשמחה ושואלים מה עוד אפשר לעשות למען החיילים. חשוב לכולם בקהילה היהודית בבוסטון להתעדכן על המצב בארץ ולהראות שאכפת להם."