ברשת האינרנט עלה בימים האחרונים אתר אינטרנט "זוכרימפדיה" שבו ניתן לעדכן ולהביא את סיפוריהם של חללים ופצועים מכל מערכות ישראל ומפעולות האיבה. מדובר באתר אינטראקטיבי כך שכל אדם שמרגיש שיש לו מה לספר על אותו חלל או פצוע יכול לעשות זאת מכל מקום ובכל שעה גם אם הוא אינו בן משפחה.

יו"ר ארגון זוכרים דוב קלמנוביץ שהיה מבין אלה שהקימו את אתר האינטרנט המיוחד אומר לערוץ 7 כי מדובר באתר דומה לויקיפדיה "באותה מתכונת אנציקלופדית, כולם יכולים להיכנס ולהוסיף ערך של אדם שנפל או נפצע, לקחנו את הרעיון הזה של הנצחה וזיכרון לא רק של חללים אלא גם של פצועים מכל מערכות ישראל והפיגועים, כל אחד יכול להיכנס לאתר ולעדכן ערך או לכתוב שיר, סיפור או תמונה, כולם יוכלו לכתוב ולקרוא על יקיריהם".

לדבריו, עד עתה הם כבר נתקלו במספר סיפורים מרטיטים שאותם הוא מתכוון לחשוף בערב שיתקיים בבנייני האומה בערב יום הזיכרון, "יש סיפורים מדהימים על מוישי מהפיגוע בבומבי, מטיילים במזרח הרחוק כותבים סיפורים מדהימים. ובכלל יש סיפורי מופת על נפגעים ממלחמות ובפעולות טרור ששיקמו את עצמם וחזרו לפעילות".

קלמנוביץ אומר כי מפתיע במיוחד העדכון הראשון בזוכרימפדיה "לא תאמין אבל הערך הראשון היה דוקא על חנה סנש  אנחנו לא יודעים מי עדכן את הערך הזה, אבל בהחלט אף אחד לא מזכיר אותה אבל היא הייתה חלק חשוב מאוד במערכה שקדמה להקמת מדינת ישראל".

הוא מספר כי יש הורים שכולים שנכנסים מדי יום לאתר כדי לראות האם משהו כתב משהו על יקירם כך שמדובר באתר חי ונושם, "אני מזמין את כולם גם לערב שיתקיים בבנייני האומה בערב יום הזיכרון, זוכרים שרים ומספרים יהיו שם חוץ מהרב לאו, הרב ירחמיאל וויס ותלמידי מהישיבה לצעירים שישירו שיר שהם מנגנים בישיבה בימים הנוראים וגם הפצוע המפורסם אהרון קרוב שהשתקם בצורה נפלאה ומדהימה וישא דברים בארוע".