ח"כ מיכאל בן ארי נעצר

ח"כ ד"ר מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) נתלה במהלך העימותים עם כוחות הביטחון על ספארון של מג"ב בצומת יצהר בשומרון. הרכב כלא בתוכו ילדים כבולים ובן ארי סירב לרדת מהספארון בטענה שחיילי מג"ב פוגעים בילדים קטנים ומפרים זכויות אדם יסודיות. 

גורם במשמר הגבול מסר לערוץ 7 כי שוטרי מג"ב שפעלו בהפרות הסדר הונחו ע"י מח"ט שומרון לעצור את חבר הכנסת מיכאל בן ארי לאחר שהפריע לכוחות הפועלים, הפר את הסדר ואף נתלה על רכב ספארי צבאית. "לוחמי מג"ב פועלים בשטח בהתאם להנחיות הריבון בשטח תוך שמירה על החוק ואכיפתו", אמר הגורם.

כוחות הביטחון פרצו מוקדם יותר חסימה שהציבו צעירים בצומת יצהר והתכוננו לגרור רכב שחסם את כביש הגישה ליישוב. מספר נערים חסמו בגופם את העליה לכיוון היישוב ובעקבות כך התפתחו עימותים אלימים, במהלכם נזרקו אבנים. כוחות הביטחון עצרו ארבעה נערים. בשעה זו כוחות נוספים עושים את דרכם לאזור.

ערבים הציתו לפני הצהריים את השדות הסמוכים לחוות גלעד, יהודים שהגיעו למקום הותקפו באבנים ע"י ערבים ששהו באזור. אנשי המקום סיפרו לערוץ 7 כי במקום החל להתפתח עימות וידוי אבנים הדדי. 

ועד מתיישבי השומרון מסר כי המבנים שנהרסו במאחז נחלת יוסף ליד אלון מורה נבנו מחדש. נזכיר כי מיד לאחר הריסת המבנים הצהיר ראש המועצה האזורית שומרון, גרשון מסיקה, כי המבנים שנהרסו יוקמו מחדש עוד היום.

ח"כ בן ארי יושב על ג'יפ מג"ב


עוצרים את ח"כ מיכאל בן ארי