אביב גפן
אביב גפן

הזמר הישראלי, אביב גפן, מנסה לפרוץ דרך לקהל האירופי באמצעות קידום אלבום הבכורה שלו הנקרא "אביב גפן" בשפה האנגלית.

קמפיין השיווק האגרסיבי של האלבום כלל ראיונות שהעניק אביב גפן לתקשורת האירופאית בהם שטח את משנתו הפוליטית וירק אש וגופרית על מדינת ישראל. באחד הראיונות שנערך לאחרונה והמתועד ביוטיוב טען אביב גפן שהוא נרדף בישראל עד כדי סכנה שיירצח בשל דעותיו וכי הוא מייצג את דמות היהודי החדש המוסרי. וכך אומר אביב גפו בראיון:

"50 אחוז מהאנשים בישראל רוצים אותי מת. זו האמת. יש לי שומרי ראש בישראל. כמה מהשירים שלי לא מנוגנים ברדיו בגלל שאני עוסק בנושאים שמאליים קיצוניים.

אבל שוב, אני יהודי. אני גאה להיות יהודי. אני מציג סוג של יהודי חדש. אני תומך בהומואים ולסביות. אני מתאפר ואני לא מאמין באלוהים. אם להיות כן.

בישראל אני מרגיש כאילו אני חי בשקר גדול. כשלכל החברים שלי מלאו 18 הם נשלחו לשרת את המדינה והתחילו להרוג אנשים והיו להם סיוטים נוראיים. הם רצו לתאילנד לבלוע סמים ואל. אס. די. אני לא הלכתי לצבא והפכתי לצופה והתחלתי לכתוב שירים על זה, על התהליך, על שטיפת המוח שחברים שלי עברו. אתה יכול לשמוע את זה באלבום החדש שלי, בשיר שנקרא 'גיבורים'".

בראיונות אחרים לעיתונות הגרמנית טען אביב גפן, כי כשליש מהחברה הישראלית הינם מטורפים והם מצליחים לכפות את רצונם על הכלל. הוא כינה את המתנחלים "מטורפים" ו"חבר קרימינלים", הביע התנגדות מוחלטת להמשך הכיבוש וצידד בהחזרת מזרח ירושלים לפלסטינים ובהפעלת לחץ אמריקני מסיבי על ישראל בנושא המדיני. "אנחנו צריכים לתת להם את מזרח ירושלים עם חיוך על הפנים", אמר גפן.