משפחה ערבית בלוד
משפחה ערבית בלודפלאש 90

העיר לוד מתרוקנת אט אט מיהודים שעוזבים את העיר לאחר שעשרות חמולות ערביות השתלטו על שכונותיה הצפוניות של העיר. מספר תושבים שצביונה היהודי של לוד חשובה להם החליטו להיאבק בכל מחיר כדי להחזיר את היהודים בחזרה לעיר.

מרק עמינוב ביידר, תושב שכונת גני אביב בלוד, מספר בראיון לערוץ 7 על ההשתלטות המאסיבית של הערבים על השכונה "יש בנייני מגורים שעל מחציתם השתלטו כבר הערבים, היהודים בורחים מפה. אני אתן לך דוגמא מה עובר עלינו, ביום שישי האחרון היה יריות שעברו לנו ליד האוזניים כל בני המשפחה נשכבו על הרצפה, פנינו למשטרה אמרו לנו שזה יריות של חתונה, אבל זה לא ייתכן לחיות עם הערבים תחת קורת גג אחת, השכונה הזאת הוקמה עבור יהודים בלבד, זה מה שהקבלנים שמכרו לנו את הדירות לפני 14 שנה הבטיחו לנו, איפה המציאות ואיפה ההבטחות היום כל בנייני המגורים מלאים בערבים, בחוזה הקנייה של הבתים בשכונה חתמו לנו בפועל שאסור למכור דירות לערבים בפועל זה לא קרה, כל השכונה הזאת גני אביב קמה בחטא, האמנו לקבלנים והם רימו אותנו".

"שנים אנחנו מחכים שהקבלנים והעירייה ימלאו את ההבטחות", הוא מספר, "הבטיחו לנו מדשאות וגנים, חיכינו אחת עשרה שנה וקיבלנו גינה קטנה, את הפארקים ממלאות החמולות הערביות  שיושבות ומעשנות סמים ואלכוהול, זה מה שהערבים עושים פה כל היום, כל הפארקים מלאים במזרקים של סמים, העירייה הקימה גוף ביטחון שאמור לפקח, הפקחים מסתובבים ובמקום לתת דו"חות לערבים הם קונסים יהודים כי עם הערבים הם מפחדים להתעסק. הם מתעסקים עם הילדות שלנו ואין אף אחד שעושה משהו כדי להגן עלינו. היהודים פה מאוימים, הערבים הורסים את לוד, יורים באוויר, והעירייה נותנת אור ירוק להכנסת התרבות הערבים אלינו לסלון. מה שקורה בלוד זו חרפה למדינת ישראל, השוטרים עוצרים יהודים במקום ערבים, אמרו לי בתחנת המשטרה שהם פועלים במסגרת החוק, אבל את האמת כל אחד יכול לראות בשטח".

הוא מציין כי בכוונתם להתארגן כדי להביא לניקוי וטיהור העיר לוד "עשינו עד היום הפגנות שקטות וקיבלנו כמה שוטרים כמו בתצוגת יופי, אבל אנחנו רוצים שינוי אמיתי, שיפסיקו לעצור ערבים ולשחרר אותם למחרת, שיעצרו את כל היורים באוויר, את מציתי הגינות ומטרידי הילדים, אחרי סוכות אנחנו מתכוונים לעלות מדרגה במאבק נביא לפה שרים ונשים סוף למצב, העיר לוד לא תיפול כפרי בשל לידיים ערביות, נעשה הכול כדי להחזיר לפה את כל המשפחות הטובות שעזבו".