הכתבה שנאסרה לפרסום לפני עשרה ימים: אם לארבעה ילדים משבות רחל בבנימין נעצרה בצהריים (רביעי) בצומת תפוח בשומרון, כשעשתה את דרכה לבית המשפט בפתח-תקווה - שם התקיים דיון בעניינו של בעלה שעל נסיבות מעצרו מוטל צו איסור פרסום.

משפחתה מסרה לערוץ 7 כי האישה נחטפה במהלך נסיעתה מהרכב ללא צו והטלפון הנייד שהיה ברשותה נלקח. בתה הפעוטה בת השלושה חודשים שעדין יונקת הועברה לשמירה אצל השכנים בישוב.

במקביל, שלושת ילדיה הקטנים, בני שלוש, חמש ושנתיים, נמצאים בישוב אצל המשפחות בלי אבא ואמא. תושבי הישוב זועמים על התנהגות השב"כ. "המעצר הזה בלי הודעה ומבלי להכין את הילדים להשגחה מתאימה נעשה באופן ברוטאלי וחסר התחשבות".

תנועת "נשים בירוק" מוחה בתוקף על מעצר האם משבות רחל, "המעצר מזכיר לנו שיטות פעולה הנהוגות במשטרים אפלים ואכזריים של העולם השלישי. ברור שמשטרת ישראל לא היתה מעיזה לפעול כך כנגד אישה ערבייה או כנגד פעילת שמאל".
 
"הגיע הזמן להפסיק אחת ולתמיד את רדיפת אנשי מחנה אוהבי ארץ ישראל ורמיסת זכויותיהם הבסיסיות. אנו קוראים לכל חברינו להגיע למשטרת פתח תקוה ולמחות בתוקף על המעצר הבלתי אנושי והשערורייתי  הזה", נמסר מהתנועה.

קרוביה וחבריה מתכוונים לקיים בשעות הקרובות הפגנה מול בית המשפט בפתח תקווה.