בית משפט המחוזי בירושלים דחה את ערעורה של פרקליטות המדינה שהוגש על זיכויו של נעם פדרמן מ-24 סעיפי אישום.

הפרקליטות ביקשה לטעון כי פדרמן שידר תוכנית ברשת האינטרנט ושמה "פדרמן ללא צנזורה", ובמהלך השידורים הסית נגד ערבים. שופטי בית משפט  דחו את ערעור הפרקליטות בעניינם של 24 הסעיפים וקבעו כי נפלו פגמים חמורים בחקירתו של פדרמן, וכי הפרקליטות לא הצליחה להוכיח מעבר לספק הסביר כי פדרמן הוא אכן הדובר בתוכנית.

עם זאת קיבלו השופטים את ערעור הפרקליטות באשר לסעיף אחד של הסתה לגזענות כאשר נטען כי פדרמן אמר במהלך תוכנית בטלווזיה כי הערבים הם סרטן ואין דו קיום עם סרטן. השופטים הרשיעו את פדרמן בעניין זה.

השופטים גם  דחו את טענות הצדדים בדבר העונש שהוטל על פדרמן, וקבעו כי הם אינם רואים מקום להתערב בעונש שהוטל על פדרמן. לדבריהם דבריו של פדרמן הם דברים קשים אשר כוללים הסתה לגזענות ואלימות. וכי התנהגות כזאת ראשיתה במלים שיש בהן הסתה לגזענות ולאלימות וסופה שתביא למעשי אלימות. ואולם הם אינם רואים להחמיר בעונש בגינן בשים לב לזמן שחלף וכן על יסוד העובדה כי פדרמן הוא אב לעשרה ילדים, המחוייב בפרנסתם ומשפחתו מתגוררת כרגע באוהל על רקע הריסת ביתו על ידי המשטרה.

פדרמן אמר בתגובה לפסק הדין כי "ניכר ששי ניצן ואנשי הפרקליטות ממנהלים מסע רדיפה נגדי. זה לא יעזור להם. אמשיך לפעול למען עם ישראל וארץ ישראל".