דגלי אש"ף בהפגנת השמאל בירושלים

פעילי שמאל וערבים הניפו הערב (מוצ"ש) דגלי אש"ף בהפגנת השמאל ב"שמעון הצדיק" (שייח ג'ראח) במזרח ירושלים. בהפגנה נשמעות קריאות נגד ישראל, "בדם, באש, נפדה את פלסטין".

במקביל כ-150 אנשי ימין, בראשות חברי הכנסת של האיחוד הלאומי, הגיעו לשכונת "שמעון הצדיק" כדי להגן על תושבי המקום היהודים לאחר שעשרות פעילי שמאל וערבים מפגינים במקום. "כל מקום ש"שלום עכשיו" הפגינו הפך להיות עיר גדולה של מתיישבים יהודים", אמר יו"ר האיחוד הלאומי, יעקב כץ.

ח"כ פרופ' אריה אלדד (האיחוד הלאומי) אמר כי "החוצפה של ארגוני השמאל הישראלי במתחם קבר שמעון הצדיק הביאה אותם למחוזות הבגידה בשת"פ עם אוייבי ישראל".

לדבריו, "הפעם הם מתעלמים מהעובדה שכל מתיישב יהודי בשכונת שמעון הצדיק עושה זאת ע"פ צו בימ"ש. כל אותם אבירי החוק המעדיפים להשתמש במערכת המשפט ולהסתתר מאחוריה רק כשהיא עוסקת נגד יהודים, בכל שאר המקרים הם הופכים לאספסוף של עבריינים פורעי חוק".

לערוץ 7 הגיע דיווח לפיו אחד ממפגיני השמאל שהניף דגל ישראל התבקש להורידו ע"י מארגני ההפגנה, "אתה לא מייצג אותנו", אמרו לו. ח"כ בן ארי אמר בתגובה כי "הורדת דגל ישראל ע"י מארגני הפגנת השמאל היא הוכחה רישמית שהשמאל בישראל חצה את הקווים ועבר לצד של האויב".