חגיגות המימונה המרכזיות לא יתקיימו השנה בפארקים דחוסים, מסרו הערב בפדרציה העולמית של יהדות מרוקו. מחר (ג) יתקיים האירוע המרכזי בבנייני האומה בירושלים, שם יוצגו תערוכות של ספרים, יצירות מופת, תכשיטים תלבושות מסורתיות, סרטים ועוד. "הפדרציה העולמית של יהדות מרוקו המציינת עשור להיווסדה, לא חפצה יותר בהפנינג בפארקים וחגיגות המוניות", נאמר. 

סם בן שטרית יו"ר הפדרציה:"הפעם בחרנו להעניק לאירועי המימונה את הצביון האמיתי העומד ביסודו של החג הנפלא. חג של פיוס אחווה ובשורה לאומית. חגה של יהדות מפוארת, ערשה של תרבות יהודית מגוונת בעלת אינטלקט, ידע פילוסופיה שירה וחום אנושי. האירוע נחשב לאחד מאירועי השיא של הפדרציה המציינת את שנתה העשירית בימים אלו".

האירוע המרכזי של העדה המרוקאית, כאמור, יתקיים לראשונה בבנייני האומה בירושלים, מחר, החל מהשעה 12:00. הזמר קובי פרץ, חבר לראשונה אל הלהקה האנדלוסית וחברי להקת הברירה הטבעית ואלו יעניקו מופע מיוחד לאלפי המוזמנים. את האירוע יכבד יו"ר הכנסת רובי ריבלין, שרים וחברי כנסת ואישי ציבור נוספים. מבואות בנייני האומה יהיו פתוחות לקהל הרחב ללא תשלום בין השעות 12:00-19:30 בהן יתקיימו תערוכות אומנות ודוכני תצוגות, תערוכת הישגי הפדרציה לאורך 10 שנות פעילותה. בשעה 16:00 יערך מופע אומנים חובבים.

בשעה 20:00 יחלו האירועים באולם "אוסישקין". ב-20:00 קבלת פנים לאח"מים וברכות ראשי המדינה ביניהם יו"ר הכנסת ראובן (רובי) ריבלין, הרב ישראל מאיר לאו שיברך את עם ישראל בארץ ובתפוצות , ראש עיריית ירושלים ניר ברקת, ח"כ אבי דיכטר לשעבר השר לביטחון פנים, סם בן שטרית יו"ר הפדרציה, ד"ר ארמונד גיגי מראשי קהילת יהודי מרוקו החדשה וד"ר כוכבי אזרן. ובשעה 21:00 יחל המופע המרכזי בו יופיעו התזמורת האנדלוסית החדשה בניצוחו של תום כהן, קובי פרץ, הפייטן אמיל זריהן, שלמה בר ולהקתו הברירה הטבעית וקובי אלקובי.