תוקפת. בייניש
תוקפת. ביינישפלאש 90

נשיאת בית המשפט העליון, דורית ביניש, מתחה ביקורת חריפה על התנהלות המדינה, אשר לטענתה הפרה צו ביניים כשהרחיבה כביש שנסלל בין הישוב עלי לשכונת היובל.

בדיון בעתירת ארגון השמאל "יש דין" בשל הרחבת הכביש אמרה ביניש,  "אם המאחז לא חוקי, על סמך מה נסלל שם הכביש? המשך הסלילה אחרי צו הביניים שניתן הינה דבר חמור בעיננו".

ראש מועצת בנימין אבי רואה התייחס לדברים ואמר: "לצערנו פרקליטות המדינה אינה יודעת את החומר בנושא. הצו שהוצא על הכביש קיום במלואו והכביש נחסם ונחרש. הכביש הסלול כיום נסלל במסגרת תחזוקה שוטפת של הכביש הקיים כדי לאפשר בימות החורף נסיעה בטוחה לילדי ותושבי השכונה. קטע כביש זה לא שייך לכביש הנידון"

בתגובה לדברים אומרים אנשי תנועת רגבים העוסקים במעקב משפטי אחר השתלטות גורמים עוינים על אדמות הלאום: "לא ראינו את בייניש דואגת להפרת החוק המתמשכת והבלתי נסבלת, בבניה ובסלילה הבלתי חוקית של הערבים בנגב ובגליל".

חבר הכנסת יעקב כ"ץ (כצל'ה) אמר בתגובה "כל השרים והח"כים, גם המיעוט המייקר את שמה של בייניש, יודעים כמו רוב תושבי מדינת ישראל שהיא הפכה את ביהמ"ש העליון לקבלן ההריסות והיד הארוכה של תנועת שלום עכשיו".

"בעתיד, כאשר בביהמ"ש העליון יכהנו שופטים המייצגים את העם היהודי, תוקמנה ועדות חקירה אשר יחקרו איך קרה כדבר הזה שבית המשפט נפל קרבן שליטה של חבורה קיקיונית-רדיקלית-סהרורית שמייצגת 2 אחוז מהעם, אשר שמה לה למטרה לקעקע את השלטון היהודי בא"י", הוסיף.