רבים מגולשי ערוץ 7 פנו אמש והבוקר למערכת אתר ערוץ 7 והתלוננו על קשיים בכניסה לאתר. לאחר בדיקה התברר כי המכנה המשותף לגולשים אלו הוא היותם לקוחות אינטרנט רימון.
בשבועות האחרונים ארעו תקלות רבות בחברת "רימון". האחרונה שבהן בסוף החודש אז ארעה תקלה בשרתי החברה, שגרמה לתקלת רשת אצל מנוייה, ומנעה מהם כל גישה אל האינטרנט.
בשיחה היום שניהלה המערכת עם מנכ"ל אינטרנט רימון, יריב פאר, התברר כי הסיבה הינה עבודות שדרוג ושיפור של תשתיות החברה לרווחת הגולשים.
פאר הסביר את מהות השדרוג, "בשבועות האחרונים אנחנו עוברים שינוי ושדרוג משמעותי של כל המערך ההנדסי של החברה. במסגרת שינוי זה רכשנו מספר רכיבי חומרה חדשים, מהמתקדמים בעולם, כאלו היכולים להכיל תעבורה גדולה משמעותית מתעבורת הרשת שעוברת דרכנו היום. השקענו מאות אלפי שקלים בשדרוג הזה, ובימים אלו אנו עובדים לילות כימים, במסירות יוצאת מהכלל של העובדים על התקנת השרתים החדשים והעברת התעבורה אליהם.
הוא התנצל על התקלות, "לצערנו, כחלק מהתהליכים ועל אף כל ההיערכות המוקדמת, לקוחות מסויימים חוו קשיים בגישה לאתר ערוץ 7 ועל כך התנצלותי. חשוב לי לשוב ולהדגיש כי מדובר בעבודות יזומות, וכי אני בטוח כי בתוך זמן קצר יהנו כלל לקוחות החברה משירות אינטרנט מהיר יותר מתמיד ובטוח כתמיד".