ספר תהילים תנ"ך
ספר תהילים תנ"ךצילום: פלאש 90

שמיניסטיות בנות אולפנת 'רעיה' שבבית אל יוצאות בקריאה למוסדות חינוך ולאזרחים ברחבי הארץ להשתתף במבצע קריאה המונית של ספרי תהילים מחר, יום ג'. זאת כהודייה על החורף הגשום שעדיין לא הסתיים.

"כמו שידענו לבכות לה' בתפילות ובקריאת תהילים על הגשם שהיה חסר בשנים שעברו כך עלינו לשמוח ולהודות לה' כעת על הגשמים הרבים שיורדים במהלך החורף הנוכחי, ובכוונתנו לעשות זאת באותה צורה, בקריאת תהילים", אומרות המארגנות.

יעדן של השמיניסטיות הוא להגיע לקריאה משותפת של מאות ספרי תהילים בכל רחבי הארץ, ולשם כך יצרו קשר עם אולפנות וישיבות תיכוניות בכל רחבי הארץ לגיוסם למבצע. אחת מיוזמות המהלך מציינת כי הדיווח על המבצע עדיין לא הגיע לכלל מוסדות החינוך בשל קוצר הזמן והן מבקשות את הציבור להפיץ מהר ככל שניתן את דבר היוזמה.

לדבריהן ההיענות למהלך גבוהה ומוסדות חינוך רבים הודיעו על כוונתם להשתתף במבצע ואף הודיעו מראש כמה ספרי תהילים ייקראו אצלם במהלך יום שלישי.

לפי שעה מסרבות המארגנות לדווח על מספר ספרי התהילים שהן מציבות כיעד לקריאה ההמונית, אולם מדבריהן ניתן ללמוד שמדובר בכמה מאות, וכבר נרשמו התחייבויות מרחבי הארץ לחלק משמעותי מהיעד הזה.

כאמור, למהלך מזמינות השמיניסטיות גם אזרחים מהשורה ולא רק מוסדות חינוך. וגם מי שלא יוכל לקרוא ספר תהילים שלם יוכל לקרוא מספר פרקים על פי רצונו, ורצוי, כך הן אומרות, בתיאום איתן, וכך יושלמו עוד ועוד ספרי תהילים.

המעוניינים להצטרף ליוזמה ולהתחייב לקריאת ספרי תהילים או להודיע על מספר פרקים שיקראו יוכלו ליצור קשר עם היוזמות במייל: [email protected]