גבריאל סנדלר נקרא על שם הרב הולצברג

הרב שמעון רוזנברג, אביה של רבקה הולצברג הי"ד שנרצחה בפיגוע הטרור במומבאי בהודו יחד עם בעלה הרב גבריאל נח הי"ד, סיפר לערוץ 7 על תחושותיו הקשות בימים אלה.

"זה הוא יום קשה לכל עם ישראל. עברתי את הטרגדיה של השכול לפני שלש שנים ושלשה חודשים ואני היום חש את כאבם של המשפחה ושל קהילת יהדות צרפת ושל עם ישראל". אמר הרב רוזנברג.

"הרצח הזה בדם קר החזיר אותי אחורנית בו נרצחו הילדים שלי", סיפר הרב רוזנברג, "שוחחתי אתמול עם אחד מבני משפחת סנדלר והבנתי שהרב יונתן קרא לבנו גבריאל על שם חתני שנרצח בפיגוע במומבאי שהיום לפני 10 שנים היתה החתונה שלו עם ריבקי בתי. צירוף המקרים הזה מחבר אותי אליהם כמשפחה אחת".

רוזנברג מרים את ראשו לשמים ושואל, "ה' מה אתה רוצה מהדם שלנו שנשפך בכל מקום בעולם? אנחנו בספר הקורבנות - ספר ויקרא, ואין ספק שמשפחות מונסנגו וסנדלר הקריבו היום קורבנות עולה אמתיות".

לסיום אמר הרב רוזנברג, "אני קורא לכל האומות להתאחד נגד הטרור ולהיות יד אחת נגד הטרור כדי שהדבר לא יישנה מידי מספר חודשים. עד מתי? חייבים למגר את הטרור ולא להגיד לי זה לא יקרה, כל העולם היום רואה שעם ישראל לא מפחד וממשיך להתאחד ולהפיץ את היהדות".