ישי ריבו
ישי ריבועטיפת הסינגל

ישי ריבו (24) נשוי ואב לילד, מסתמן כאחד היוצרים הצעירים החשובים של העת הזאת. ריבו משרת כחייל במקהלת הרבנות הצבאית, כותב ומלחין לבכירי האומנים בישראל ומי שחתום על הלהיט המרגש תוכו רצוף אהבה שהושמע אלפי פעמים בערוצים הדתיים החרדיים, אך גם הישראליים.

ריבו הוא האמן הדתי הראשון שהשתתף ב'פרויקט של עידן רייכל, זכה לשבחים רבים על היצירה והביצוע ואף הוזמן להתארח בהופעה של רייכל שם שר עמו את תוכו רצוף אהבה. ריבו כותב שירים גם לאומנים אחרים למשל את, רק כאן, כבתחילה של גד אלבז.

עידן רייכל התלהב, ישי ריבו
עידן רייכל התלהב, ישי ריבוצילום: יח"צ

כעת משחרר ריבו סינגל שלישי בדרך לאלבום הבכורה. את קול דודי הוא כתב והלחין, והפיק מוזיקלית עם טלי כ״ץ שמנהל אמנותית את האלבום, ההפקה של נדב ביטון. את השיר ביצע לראשונה ב״פסטיבל הזמר והפזמון״ בתחילת השנה שעברה, השיר והביצוע קטפו את המקום השני וישי זכה לשיחת טלפון מרגשת מיורם טהרלב ששפט בתחרות ומאוד אהב את הביצוע. האלבום שבדרך זכה במענק קרן העידוד של אקו"ם.

"לפני ארבע שנים כשהייתי בישיבה תוך כדי קריאת שיר השירים", נזכר ישי, "המילים והלחן התחברו ונוצר שיר באופן 'ניסי', שיננתי אותו כל השבת ובמוצ"ש כבר הקלטתי אותו. אני חש שקול דודי, פתח אצלי את שערי הכתיבה". ריבו מספר כי היצירה שלו נחלקת לעד קול דודי – ואחריו. "קשה לזהות את היצירה שלי לפני ואחרי. תוכו למשל, נוצר אחרי".

גם החזן הראשי, סגן אלוף שי אברמסון התלהב מהאומן הצעיר, נטל אותו תחת חסותו ומלווה אותו בדואטים מיוחדים. ואכן, ההספק של היוצר הצעיר- מרשים: ישי מבוקש בחופות ומופיע בכל רחבי הארץ, התארח בהופעותיהם של יונתן ואהרן רזאל, שולי רנד והלב והמעיין, כתב עבור גד אלבז את הלהיט "כבתחילה" ומשתתף באלבום החדש של להקת "הלב והמעיין" לצד אהוד בנאי, אביתר בנאי וירמי קפלן.

במוצאי שבת הקרובה פרשת משפטים, כ"ד שבט תשע"ד (25/01/14) יום הולדתו ה 25, תתקיים הופעת השקת הסינגל בגולה פ"ת, בה יארח את יצחק מאיר.