לצאת ולמחות. הרב אבינר
לצאת ולמחות. הרב אבינרפלאש 90

הרב בן ציון מוצפי והרב שלמה אבינר עלו הערב (ה') לשידור ב"רשת מורשת" וקראו יחד להפסיק את מסע ההשמצות בין המגזר החרדי לציונות הדתית.

הרב אבינר התייחס לדבריו הקשים שאמר הרב מוצפי, כשכינה אותו "עמלק". "אני מאמין שהזינו את הרב מוצפי בדברים לא נכונים, אמשיך לקרוא את ספריו ואני ממליץ לכולם להמשיך לשמוע את שיעוריו ושידוריו".

"לפעמים צריך להיות עניו ולהודות שדברים שנאמרו לא הובנו, יש בתקשורת מי שמנסה לסכסך, אסור לתת לזה יד, הרב צבי יהודה זצ"ל אמר שאדם צריך להיות נושא בעול עם חברו, אנחנו צריכים לזכור שאין שתי תורות אחת חרדית והשנייה לאומית דתית, תורת ה' אחת וכך נשמור עליה", הדגיש הרב אבינר.

הרב מוצפי אמר כי "הדברים שאמרתי היו מתוך כאב על המצב שנקלענו אליו, מה שאמרתי בבית כנסת מוסיוף לא היה מכוון נגד שום אדם אלא נגד השקפה לא נכונה. אני מתנצל ומצר אם מישהו נפגע מהדברים".

''בעזרת ה' נמשיך באהבה ואחווה ושלום ורעות. כל מצוות הפורים נתקנו בשביל לגרום לאהבה ואחווה שלום ורעות. ראוי שניכנס לימי הפורים מתוך אחדות ובעזרת ה' עם ישראל ישכון לבטח".

הרב מוצפי הדגיש כי הוא מתנצל על דבריו, "זו לא הייתה הכוונה... התכוונתי לדבר על כך בשיעורי והקדמתם אותי, זריזים מקדימים למצוות".