איילה שפירא
איילה שפיראצילום: באדיבות המשפחה

אילה שפירא, בת ה-11 שנפצעה קשה מאוד מבקבוק תבערה שהשליכו מחבלים לרכב המשפחה, סמוך ליישוב מעלה שומרון, ביקשה הבוקר (רביעי) להפיץ מכתב לציבור.

"לכל עם ישראל, תודה לכולכם שאתם מתפללים עלי וחושבים עלי כל כך הרבה'', כתבה אילה, שנפצעה לפני כשלושה שבועות כאשר מחבלים זרקו בקבוק תבערה לעבר רכב שבו נסעה עם אביה, סמוך למעלה שומרון.

מאז מאושפזת הילדה בבית החולים שיבא בתל השומר, כשהיא סובלת מכוויות בפנים ובפלג גופה העליון. במכתבה סיפרה אילה כי העידוד הרב לו היא זוכה מעם ישראל, "נותן לי הרגשה מיוחדת. אין לי מילים להסביר כמה זה מרגש אותי".

אמה רות שעושה לילות כימים בבית החולים סיפרה אמש כי "אילה משתפרת לאט ובהדרגה, היא סובלת מכאבים ומקבלת תרופות שמקלות עליה. היא מדברת בתנועות שפתיים ומסבירה את עצמה מאוד יפה".

בראיון לרפי רשף בערוץ 10 סיפרה רות מה מעסיק את בתה בזמן האשפוז בבית החולים שיבא. "היא שואלת שאלות בנוגע לטיפולים רפואיים ומתעניינת. היא לא מדברת על האירוע וגם אנחנו לא מעלים את זה", אמרה האם. "היא גם מחייכת לאנשים שנכנסים אליה".

נזכיר כי גם בעלה של רות, אבנר שפירא, מאושפז בבית החולים לאחר שנפצע בפיגוע. "אני 'שורדת' - זאת המילה. אני מתפקדת קצת כמו הורה יחיד כי יש לי ילדה מאושפזת, בעל מאושפז וארבע ילדות בבית, ככה שחלוקת הזמן מאוד לא פשוטה ואני מתגלגלת ומסתדרת", היא סיפרה.

באשר למצבו של בעלה אמרה רות כי "אבנר עדיין מאושפז, מצבו השתפר, אבל עד שהכוויה שיש לו בגב תחלים הוא לא יוכל לצאת מכאן". היא הדגישה כי קצב ההחלמה של אילה מתקדם בצורה טובה ומשביע רצון. "היא עושה כל דבר לפי התחזיות הכי טובות שנותנים לנו ואנחנו מאמינים שבעזרת ה' זה יימשך כך והיא תצא מזה בקרוב", אמרה האם.