חזן מגיע לכנסת, אתמול
חזן מגיע לכנסת, אתמולצילום: דוברות הכנסת

חבר הכנסת הטרי אורן חזן (הליכוד) תוקף בחריפות את ארגון השמאל הקיצוני "שוברים שתיקה" ומאשים אותו בגביית עדויות שקר נגד חיילי צה"ל.

אמש דווח בערוץ 10 כי חזן שיקר ל"שוברים שתיקה" אחרי מבצע צוק איתן. הוא הגיע לפעילי השמאל הקיצוני, הציג את עצמו כ'אסף חזן' וסיפר להם סיפורי זוועות על התנהגות צה"ל.

חזן הסביר כי זה היה חלק ממבצע מתוכנן יחד עם ועד מתיישבי השומרון כדי לחשוף את שקרי הארגון, כלשונו.

"אני ממש לא מתפלא שארגון השמאל הקיצוני 'שוברים שתיקה' רץ לתקשורת שכמובן ששה לשתף איתם פעולה", כתב חזן בעמוד הפייסבוק שלו, בתגובה לדיווח בערוץ 10. "אז חברים, זה הזמן לנפץ עוד שקר מבית היוצר של 'שוברים שתיקה', ארגון שמאל קיצוני ששם לו למטרה לפגוע בחיילי צה"ל ובמדינה שלנו''.

לדבריו, הוא אכן הזדהה בשמו החלקי "אסף חזן" ונתן עדות לפעילי הארגון. ''הכול כחלק ממבצע מתוכנן שלי יחד עם ועד מתיישבי השומרון, לחשוף את השקרים של 'שוברים שתיקה' ולהוכיח אחת ולתמיד, עם עובדות מצולמות ומתועדות, באילו שיטות נלוזות הארגון גובה עדויות שקר נגד חיילי צה"ל.

"עדויות שלאחריהן מוציאים צווי מעצר נגד מיטב קציני צה"ל גיבורי מבצעים עלומים ומלחמות, שלא פעם מסתיימות עם פצועים וחללים על הגנתה של מדינת ישראל מול אויביה האכזריים שמבקשים לפגוע בה", הוסיף חזן.

ח"כ חזן הבטיח לחשוף בקרוב את ההמצאים שנאספו נגד הארגון ושיטותיו. "בדיוק כמו תחקירן טוב בניתי לעצמי סיפור כיסוי עם שם, אימייל וטלפון נייד, ועם הסיפור הזה הגעתי למסור עדות לאנשי הארגון.

"אני אחרי ערב מרגש, בו הושבעתי לחבר בכנסת ישראל, אבל אני יכול להבטיח לכם שגם מבית המחוקקים אמשיך לשמור ולהגן על חיילי צה"ל. אמנע כל פגיעה במיטב בנינו שמשלמים בדמם ובחייהם כדי שכולנו נוכל לחיות כאן בארץ. אחשוף ברבים את דרכי העבודה, השיטות, הוצאת העדויות השקריות ומימון מחוץ לארץ של הגוף הקיצוני הזה, 'שוברים שתיקה'".