תאונות דרכים
תאונות דרכיםצילום: פלאש 90

פרקליטות מחוז ירושלים הגישה לביהמ"ש המחוזי בעיר כתב אישום נגד צעיר בן 22, תושב מבשרת ציון, בגין עבירות של הריגה, נהיגה בשכרות- תחת השפעת אלכוהול וסמים, נהיגה במהירות מופרזת ונהיגה ללא ביטוח.

על פי כתב האישום, ביום שלישי השבוע יצא הצעיר ושניים מחבריו ממבשרת ציון למרכז העיר ירושלים. לאחר ששהו בפאב בעיר, נהג הצעיר ברכב כשהוא תחת השפעת אלכוהול וסמים יחד עם נוסעת נוספת שהצטרפה אליהם.

במהלך הנסיעה נהג הצעיר במהירות מופרזת ובפראות, תוך שהוא מאבד שליטה ברכב לפרקי זמן קצרים, ותוך שברכב מתנגנת מוזיקה בעוצמה גבוהה. במהלך הנסיעה פנתה אליו הנוסעת וצעקה עליו שיפסיק את נהיגתו הפרועה, אולם הוא לא נענה לבקשתה והמשיך בנסיעה מהירה.

בשלב מסוים איבד הצעיר שליטה על הרכב וזאת בשל מהירות הנסיעה המופרזת ובשל העובדה שנהג בהיותו שיכור, תחת השפעת אלכוהול וסמים. הרכב הסתחרר מספר פעמים, תוך שהוא עולה על המדרכה. כתוצאה מסחרור הרכב נזרק אחד הנוסעים מתוך הרכב והוטח בחוזקה במדרכה ובעמודי בטון הממוקמים על המדרכה אשר תפקידם למנוע חניית כלי רכב על המדרכה.

הרכב נעצר לאחר שפגע בסלע גדול הממוקם על המדרכה, בכניסה ל"גן סאקר". כתוצאה מכך, נפצע הנוסע אנושות ובהמשך הוא נפטר מפצעיו.

למקום התאונה הגיעו כוחות הצלה, משטרה וחוקרי תאונות דרכים. שוטר, בוחן התנועה, פנה לנאשם ושאל אותו אודות התאונה, והוא טען בפניו, בכזב, כי הגיע למקום במונית וכלל אינו מעורב בתאונה. הפרקליטות מבקשת לעצור אותו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו.