הבית היהודי
הבית היהודיצילום: Yonatan Sindel/Flash90

ראש הממשלה בנימין נתניהו נפגש אחר הצהריים (שלישי) עם ח"כ אביגדור ליברמן.

"הפגישה הייתה עניינית, התנהלה ברוח טובה ובסופה הוחלט על הקמת צוותי משא ומתן", נמסר.  ראש הממשלה מעדכן את ראשי הקואליציה בפרטי הפגישה.

בבית היהודי אומרים אחר הצהריים (רביעי) לערוץ 7 כי הם מברכים על המהלך לצרף את אביגדור ליברמן וחברי מפלגתו לממשלה. "מדובר במהלך טוב מאוד עבורנו. הצטרפותו של ליברמן מביאה אותנו לממשלת ימין אמיתית כמו שלא הייתה כזו בתולדות ישראל".

בבית היהודי תוקפים את שר הביטחון שעתיד לעזוב את תפקידו ולהעבירו לליברמן, "בוגי גרם הרבה מאוד נזקים להתיישבות, ביחס לחיילי צה"ל על רקע הפרשה האחרונה בחברון וביחס לדבריו הבוטים של האלוף יאיר גולן", בבית היהודי מוסיפים ומציינים כי פינוי עמונה על הפרק ולכן טוב שתשלוט כאן ממשלת ימין אמיתית כדי להתמודד עם הניסיונות לפגוע בהתיישבות ביו"ש.

"אנחנו מאוד מרוצים גם במהלך שנעשה מול הרצוג. היינו מתואמים מול מפלגת הליכוד ולא סתם שתקנו עד כה. זו הייתה תכנית מתוחכמת".

בבית היהודי מדגישים כי לא אמורים לעבור תיקים מהמפלגה לטובת "ישראל ביתנו" במסגרת צירופו של ליברמן לממשלה.

ראש הממשלה בנימין נתניהו ויו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן נפגשו אחר הצהריים (רביעי) לקראת הצטרפותה של ישראל ביתנו לממשלה.

לפני שנפגש עם ליברמן, נועד ראש הממשלה עם שר הביטחון משה יעלון. בפגישה הובהר ליעלון כי תיק הביטחון עשוי לעבור לידיו של ליברמן. בסביבת ראש הממשלה ושר הביטחון מבהירים כי השניים קיימו "התייעצות מקצועית" ולא דנו בהעברת התיק.