בן ארי מספר על התקיפה

צילום: איתמר ססובר

פעילים של 'עוצמה יהודית' הותקפו הערב (רביעי) במהלך צעדת מחאה שקיימו יחד עם עשרות בני נוער מכיכר הבימה לכיוון קריית הממשלה בתל אביב.

במהלך הצעדה - הותקפו בני הנוער והפעילים על ידי חמישה בני אדם שהסתירו את פניהם - והיכו את משתתפי ההפגנה ואף ריססו לעברם גז מדמיע.

החשודים בתקיפה נעצרו על ידי כוחות המשטרה.

כמה בני נוער וגם הח"כ לשעבר מיכאל בן ארי שהשתתף בצעדה - נפצעו ונזקקו לטיפול רפואי. הם פונו לבית החולים איכילוב.

מ'עוצמה יהודית' נמסר בתגובה כי "אירוע התקיפה הערב על צעירים מהימין ובראשם ד"ר בן ארי על ידי בריונים מהשמאל - הוא חציית קו אדום חמור מאוד".

"אם היה מדובר במקרה הפוך, כל אבירי שלטון החוק היו מזדעזעים. אנו דורשים מהמשטרה למצות את הדין עם הפורעים. לא נפסיק לפעול למען שחרור החייל והבריונות לא תנצח", לשון תגובת התנועה.

עו"ד איתמר בן גביר פנה ליועץ המשפטי לממשלה בדרישה להוציא מחוץ לחוק את ארגון 'אנטיפה', שלדבריו עומד מאחורי תקיפת ד"ר מיכאל בן ארי ועוד נערים שהפגינו בתל אביב למען החייל אלאור אזריה.

לדברי בן גביר, "בדף הפייסבוק של הארגון התגאו אנשי השמאל הקיצוני במעשי התקיפה וכתבו כי 'הצבא הוא רוצח. טוב עשו מי שגירשו את הנערים שצעדו למען אלאור עזריה וזו לא הפעם הראשונה, מעניין מתי הם ילמדו?'".

במכתבו ליועמ"ש כתב בן גביר כי "אין ספק שאוזלת היד סביב פעילות אנשי השמאל היא שמביאה אותם לתקוף ולהשתולל. אם היה מדובר בפעילי להב"ה אין ספק שהם היו במעצר עד תום ההליכים. בימים בהם השב"כ משקיע את מירב מאמציו באיתור נערים בני 15 שמסתובבים עם טושים וכותבים ססמאות - ראוי לפעול ולהוציא מחוץ לחוק את חבורת הבריונים שתוקפת נערים המבקשים לצעוד למען חייל צה"ל".

ההפגנה - לפני התקיפה האלימה