בני קצובר
בני קצוברהלל מאיר

יו"ר מתיישבי השומרון לשעבר, בני קצובר, תוקף בחריפות את חוק ההסדרה שאושר הערב (רביעי) בקריאה ראשונה ללא סעיף עמונה.

ביום שלישי הבא יערכו המתיישבים עצרת גדולה בכיכר פריז בירושלים וקצובר מבהיר כי "ישנה חשיבות עליונה להשתתפות בעצרת, על מנת לשדר תביעה נחרצת מראש הממשלה נתניהו, למצוא פתרון יסודי לסוגיית הקרקעות ביהודה ושומרון אל מול כל ניסיונות גורמי השמאל במימון אירופי לעקור בכל מחיר יהודים מאדמתם ולהרוס את בתיהם".

"כשמנהלים משפטים על קרקעות ביהודה ושומרון, מערכת המשפט הישראלית מתייחסת לטאבו הירדני כאורים ותומים, כשיש לזכור כי הטאבו הוא מעשה שלטוני ירדני שלא הוכר על ידי רוב מדינות העולם למעט פקיסטן ואנגליה", אומר קצובר.

הוא מוסיף כי "תמוהה עוד יותר התגייסות בג"ץ למען מרכיבי הטאבו הירדני שמכיל גם עשרות אחוזים של מעשי זיוף ומרמה, וזהו פשוט אבסורד לא נתפס שזועק לשמיים. יש לזכור שהטאבו מהווה פיקציה מזויפת ונרשמו בה בעלים שאינם קיימים כלל. אין פלא שלאחר פסקי דין רבים מתברר שאין כלל דורשים לאותה הקרקע".

קצובר מציין עוד כי "יש לזכור כי מאז מלחמת ששת הימים הערבים השתלטו על מיליון דונם בצורה לא חוקית, ובמקום לשמור על אחיו היהודים החלוצים, בוחר בג"ץ לשמור על אלה שמציגים עצמם כמסכנים, למרות שבפועל מדובר בשודדי קרקעות ומרצחים ששפכו דמם של אלפי יהודים ביהודה ושומרון, כשאל מול הגזל הגדול והאמיתי המערכת המשפטית נאלמת דום, ובקנאות עיוורת מקשיבה לגזלנים במקום לחלוצים".

"הגיע הזמן לפתרון שורש בעניין הסדרת יישובי יהודה ושומרון במלואם ולקיים את ההבטחות שניתנו בעבר על ידי ממשלות הימין השונות, להעביר את חוק ההסדרה שיכלול בתוכו את היישוב עמונה. לפיכך, יש חשיבות רבה להשתתפות רבתי של כלל הציבור הישראלי בעצרת בשלישי הקרוב, על מנת להביא להשלמת המהלך שישנה באופן יסודי את יחס הממשלה למעמד יישובי יהודה ושומרון ובכללם יישובים דוגמת עמונה. על הצלחת ההפגנה יכול ליפול או לקום כל המהלך", מסכם קצובר.