מאיר איינשטיין, מבכירי שדרי הספורט בישראל נפטר הערב (חמישי) בביתו בגיל 65. בשנה האחרונה סבל איינשטיין מניוון שרירים - אך המשיך לשדר כל עוד היה מסוגל לכך.

איינשטיין החל את דרכו העיתונאית דווקא כקריין חדשות בקול ישראל. בהמשך החל להנחות את תוכנית הספורט המיתולוגית של רשת ב', שירים ושערים', ומשם התקדם לשידורים חיים של משחקים עבור הערוץ הראשון.

בקריירה העניפה שלו הספיק לשדר משחקי כדורגל בליגת העל, משחקי כדורסל אירופיים של מכבי תל אביב, משחקים של נבחרות ישראל בכדורגל ובכדורסל, וכן תוכניות שונות לסיכום המחזורים בליגת העל.

בשנת 2002 הוא החל לשדר משחקים עבור ערוץ 10, ומשם עבר לשדר בערוצי הספורט בתשלום של צ'רלטון והגיש תוכנית ספורט ברדיו ללא הפסקה.

אחד מהרגעים הזכורים ביותר של איינשטיין, היה כשאיבד את קולו מרוב התרגשות כששידר את שער הניצחון של ישראל על נבחרת צרפת בשנת 1993.

לפני כמה חודשים הופיע בערוץ הספורט, שם סיפר כי הוא מתמודד עם ניוון שרירים. הערב, כאמור, הוא נפטר בביתו, על פי בקשתו, לאחר שהורדם והונשם בשל מצבו.

מנהלת הליגות לכדורגל פירסמה הודעת אבל בה מסרה כי היא "מרכינה ראש עם לכתו של שדר הספורט מאיר איינשטיין ז"ל".

"איינשטיין ז"ל, היה פס הקול של הספורט בישראל במשך 4 העשורים האחרונים. במיוחד ראוי לציון המאבק שלו בחודשים האחרונים עם הפגיעה במערכת השרירים, שהיווה השראה לכולנו. מאיר לא ויתר והמשיך לשדר מביתו עד לאחרונה", לשון ההודעה.

ח"כ נחמן שי אמר, "כואב מאד. מאיר היה משדרי הספורט הבולטים בארץ, הכרתי אותו מעבודתנו ברשות והערכתי מאד את יכולותיו העיתונאיות. הוא קנה את לבי לאחרונה כאשר התייצב לפני הציבור ודיווח על מחלתו ועל חולשותיו הפיזיות. מעשים אלה קובעים אמות מידה ציבוריות חדשות. זה מוכיח אומץ ונחישות. כך אזכור אותו".