ערוץ 20 - בצמרת מותגי הטלוויזיה

שלוש שנים לאחר עלייתו לאוויר – ערוץ 20 מדורג במקום השלישי במדד המותגים של "גלובס" בקטגוריית ערוצי הטלוויזיה.

רפאל לוי , י"ט בתמוז תשע"ז

לוגו ערוץ 20
לוגו ערוץ 20
צילום: יח"צ

שלוש שנים לאחר עלייתו לאוויר – ערוץ 20 מדורג במקום השלישי במדד המותגים של "גלובס" בקטגוריית ערוצי הטלוויזיה.

בכך עוקף ערוץ 20 את ערוץ 1 ותאגיד "כאן" אשר הגיעו למקום הרביעי, את ערוץ 24 במקום החמישי וערוץ 9 שהגיע למקום השישי.

במקום הראשון דורג ערוץ 2 אשר קם לפני 24 שנה וערוץ 10 אשר הוקם לפני 15 שנה.

מדד המותגים של גלובס מתפרסם אחת לשנה ומדרג את 300 המותגים המובילים בעשרות קטגוריות. דירוג גלובס נעשה בשיתוף "הגל החדש" מקבוצת נילסן ומטרתו להציג תמונת מצב עדכנית על "המותגים שהישראלים הכי אוהדים, הכי מעריכים והכי נאמנים להם".