מרדכי שפירא - מחר

מרדכי שפירא (27), משחרר סינגל ראשון שיר בעברית למילותיה של מרים ישראלי שחתומה על "יש תקווה" ולהיטי ענק נוספים ובלחנו של מרדכי שפירא עצמו.

מאחורי מרדכי רזומה מוזיקלי עשיר, כבר בגיל צעיר מאוד, כילד, שר במקהלת הילדים פרחי מיאמי. את המשך דרכו המוזיקלית, העביר לצד גדול הזמר החסידי, מרדכי בן דוד ואף זכור כמי שריגש אלפים בדואט המפורסם לשיר 'רחם' עם יעקב שוואקי.

שני עשורים מוזיקליים חלפו עד להשקת אלבום הבכורה כל הדרך בשנה שעברה. האלבום, זכה לשבחים רבים ומיקם את בעליו בצמרת האומנים הצעירים המבטיחים של העת הזאת, עם שני להיטי הפופ החסידיים שכר מצווה וכל הדרך.

בעקבות הצלחת אלבומו הראשון, גייס שפירא את איצי וולדנר ואת טובי המלחינים בתעשייה, לעבודה על האלבום השני שצפוי לראות אור בתקופת החגים.

כאמור, סנונית ראשונה מהאלבום החדש והמסקרן מגיעה יחד עם קליפ מקפיץ מחר. המילים האופטימיות יושבות היטב על לחן תוסס של שפירא, שמבקש להעביר חיזוק אישי לכל מי שמרגיש צורך. "בכל יום מחדש זורחת השמש ודברים מסתדרים, חשוב לי להעביר את המסר החיובי הזה, על מנת להאיר את העולם ולחזק את מי שלעיתים חש קושי. תסמכו על השם, הדברים יסתדרו. כבר מחר".