מתוך הקליפ, עקיבא
מתוך הקליפ, עקיבאצילומסך

עקיבא, אחד היוצרים הבולטים של העת האחרונה, השיק אך לפני חודש את אלבום הבכורה המדובר שלו, "עולמות". עקיבא תורג'מן הוא מוזיקאי יוצר בן 25. נשוי ואב לשתיים. חי כיום בתל אביב, אבל במקור הוא מדימונה, ומרגישים את זה ביצירה שלו.

אביו של עקיבא הוא ראש ישיבה ההסדר בדימונה וברוח המשפחה הזאת הוא גדל. החיבור למוסיקה נולד בבית עם פיוטים מבית אבא, ומוסיקה קלאסית מבית אמא. מגיל צעיר מאוד החל לשיר ולנגן על מגוון כלים. כשבגר עוצב גם הקו המוזיקלי שלו, הוא חיבב רוק'נרול ומוזיקת סבנטיז עולמית. משם, הדרך ליצירה האישית והעצמית כבר הייתה פתוחה ומזמינה הוא החל להתנסות בכתיבה והלחנה.

בגיל 18 החל ללמוד בישיבה, בגיל 20 התגייס לגולני, בסיום השירות הצבאי נישא לרעייתו והחל להתפרנס כמוזיקאי. בין היתר כחלק מלהקת כלייזמר מצליחה אשר זכתה בתואר "להקת הכלייזמר הטובה בעולם" איתה הופיע רבות בארץ ובאירופה, ואיך לא, סדרת הופעות מרגשות במסגרת ׳הלב והמעיין׳.

את אלבום הבכורה שלו עולמות, שחרר כאמור לפני מספר שבועות והיום, אחרי שהאלבום התקבל בתעשיית המוזיקה הישראלית/ יהודית, הוא מתפנה לשחרר קליפ עם הסינגל "והאר מליבי", שיר שמרגש אותו מאוד. בפוסט שכתב המלווה את הקליפ החדש, הוא כותב בין השאר:

רוב הזמן- אני חי.

בין לבין.. אני מת..

מת מפחד.

אני מפחד שלא יכירו בזה שאני אומן

מפחד שלא יבחינו בייחודיות שלי

מפחד..

להיות מפורסם

להיות אנונימי

מפחד לא להביא כסף הביתה

מפחד להיות עשיר

להיות שמן

מפחד מהגאווה

מפחד להפגיש אתכם עם השיר הזה

מפחד בלי סוף..

ובפנים אני יודע, כל הפחד הזה בא

כי אני לא מאמין בלב שלם

שיש אור מיוחד שצריך להתגלות בעולם

רק דרכי.

ועכשיו, רגע לפני שתתחדש עלי שנה..

אב הרחמן

מבקש ממך, מתחנן, קורע לב-

תן לי להרגיש שאתה איתי

מאיר מליבי הלאה...

רק אז אהיה בוטח

להסתכל לפחד הזה בלבן של העיניים

-------

מילים ולחן: עקיבא תורג׳מן | הפקה מוזיקלית: ניר מימון | צילום: ש.זוהר | עריכה: יעל רייך