הרב רצון ערוסי
הרב רצון ערוסיצילום: יח"צ

הרב ד"ר רצון ערוסי, חבר מועצת הרבנות הראשית ורבה של קריית אונו, מתייחס בערוץ 7 לקמפיין MeToo שבמסגרתו נשים בכל העולם מצייצות וכותבות פוסטים על הטרדות שחוו.

"אנחנו נמצאים בעידן של שחיטת פרות קדושות, היו כאן אנשים שדיברו במשך שנים על חופש הנשים ושיוויון הנשים ולא אחת יצאו תיגר נגד תורת ישראל והנה בסופו של דבר הם אלה אשר ראשונים פוגעים בכבודה של האישה והופכים את האישה לחפץ מיני", אומר הרב ערוסי.

לדבריו רצוי שתקום ועדה שתטפל בהטרדות ולא שכלי התקשורת יעשו זאת. "כרב וכמשפטן אני מוטרד מכך שהיום כשהתקשורת מציפה את הדברים האלה ויש אהדה למתלוננות אז לעיתים מידת הדין לוקה ומאחר ויש משפט שדה יכול להיווצר מצב שבו אדם ייחשד כפי שהיה עם אחד העוזרים של ראש הממשלה שבסוף אין כלום ואז כיצד נחזיר לו את השם הטוב והנזק שנגרם לו?

''אני לא רוצה לפגוע באדם חף מפשע. לכן צריכים לעניות דעתי להקים ועדה שהחוק יסמיך אותה שתבדוק את הדברים לעומק ותציע גם הצעות כיצד לתקן את החברה הישראלית ושהמתלוננות יפנו לאותה וועדה".

הרב ערוסי מוסיף, "לצערנו בחברה שנוהגת בחופש מיני קשה מאוד לגדור גדרים וזו אכן בושה לעם היהודי וזה מביש שהפכנו להיות בעניין הזה ככל העמים. בתורה יש איסור נגיעה ואיסור ייחוד ולא שאין אצלנו נכשלים אבל לכל הפחות רבים מאלה ששומרים על ההלכות מצליחים להישמר ולא להיכשל".