עו"ד נועם קוריס
עו"ד נועם קוריסצילום: יח"צ

קראתי באיזה ספר שאני לא בטוח לגבי שמו, הסבר פשוט ומתמטי איך כל אחד יכול להיות מיליונר, על ידי היצמדות לתוכנית קלה ובטוחה.

הנוסחה לפי אותו הספר אינה לוקחת סיכונים מיותרים ועובדת על חשבון פשוט ותפיסה לפיה 10% תשואה לשנה בממוצע על הכסף הינה עניין בהישג יד, שלא דורשת כישורים מיוחדים.

ועוד כמה מאמרים שכתבתי:

עו"ד נועם קוריס: תקנון בחינם לאתר אינטרנט

עו”ד נועם קוריס כותב על איגוד האינטרנט ועל לשון הרע

לפי אותה הנוסחה, שמבטיחה לכל אחד שהוא יכול להיות מיליונר, ולפיה אם נשקיע 100,000 ₪ בריבית של 10% לשנה, ונוסיף לכך עוד פחות מ 40 ₪ בכל יום, נוכל תוך בערך 15 שנים להיות בעליהם של מיליון ₪, ללא סיכון וללא ספקולציות.

אלברט אינשטיין צוטט כמי שאמר:

"ריבית דריביתהיא הפלא השמיני בתבל. מי שמבין זאת, מרוויח. מי שלא – משלם"

הוא אכן ידע על מה הוא מדבר…הקפיצות ברווחים, לאורך זמן, כאשר לא נוגעים בכסף ונותנים לו לצבור ריבית על ריבית

יגרמו גם לסכום צנוע לטפס למימדים מפחידים. נשאר רק לראות כיצד משלבים אותם יחד כדי להגיע לנוסחה מדעית שתייצר לכם מיליון דולר עד לפרישה

בדקתי אותו ואתם מוזמנים לבדוק אותי, באמצעות מנגנון הריבית דריבית שלרוב שמורה לבנקים אך בפועל פתוחה בפני כל אדם, נוכל להחזיק בכמעט מ 140,000 ₪ אחרי שנה אחת, בכ 170,000 ₪ אחרי שנתיים, בלמעלה מ 200,000 ₪ אחרי שלוש שנים ואם תמשיכו בחישוב, תגלו שתוך בערך 15 שנים אתם כבר מיליונרים.

נוסחה לצבירת הון

שימו לב לנתונים הבאים

כמה צריך להשקיע כל חודש בשביל להגיע למיליון בגיל 65

הגיל שלי כיום 20 30 40 50 60

השקעה כל חודש כדי להגיע למיליון בגיל 65 95.40/ 263.40 /753.67/ 2,412.72/ 12,913.71

השורה העליונה מציינת את הגיל בו התחלתם להשקיע, השורה התחתונה מציינת כמה כסף אתם צריכים להפריש בכל חודש ולהשקיע אותו, כדי שעד שתגיעו לגיל 65 תצברו סכום של מיליון (זה יכול להיות בדולרים או בשקלים, המתמטיקה לא משתנה)

הערה חשובה: הנתונים הללו יהיו נכונים, תחת ההנחה, שהצלחתם להניבתשואה שנתית של 10% בממוצעאם התשואה הממוצעת שלכם לאורך זמן תהייה פחותה מכך, לא תגיעו למיליון. במידה ותשיגו תשואה שנתית ממוצעת של יותר מ- 10%, אתם תעברו את המיליון, ובגדול. (ואפשר לעשות את זה – התשובה איך – בסוף הכתבה)

כמובן, שאם תכפילו את סכום ההשקעה החודשית שלכם, אתםתגיעו לסכומים אסטרונומייםממש, מעבר לכל החלומות שלכם.

קישור: לקבלת הצעות על השקעות

בכל מקרה, בהתחשב בעובדה שבבנקים לא מקבלים כבר כמעט כלום על חסכונות ולאור שהבורסה ושוק ההון נתפסים אצל רבים מאיתנו כמסוכנים, הרי שמנגד, קיימות הרבה אפשרויות השקעה היום, החל ממתן הלוואות חברתיות שנתפס כתחום בטוח יחסית, בשנתיים האחרונות קמו גופים למתן "הלוואות חברתיות" כמו "בלנדר" הגופים האלה מציעים הלוואות לציבור הרחב (החל מ-4.5 אחוזים לשנה), והם אטרקטיביים גם למשקיעים, להם מבטיחים מינימום של כ 6 אחוזים לשנה - ריבית טובה בהרבה מכל השקעה במסלול בנקאי או מסלול שמרני בשוק ההון, רק חשוב לציין, שמתוך התשואה המובטחת עוד גובות הפלטפורמות עמלות, כך שלפחות מניסיוני, נותר בידי המשקיע לאחר גם הפקדה ל'קרן הביטחון' המוצעת על ידי האתר, תשואה של פחות מ 4%.

פתרון אפשרי נוסף הנו רכישת חניה והשכרתה, לאחרונה נמכר מקום חניה בבניין משרדים הסובל ממצוקת חניה כמו כל מרכז תל אביב, בכ-160 אלף שקל, והוא מושכר ב-900 שקל לחודש – תשואה ברוטו של כ- 7 אחוזים.

הבעיה היכולה לצוץ– חניות למכירה בבנייני משרדים בתל אביב הן מצרך נדיר. ככל שמתקדמים אל ערים אחרות במרכז ניתן לרכוש חניות בבנייני משרדים גם ב-40 עד 50 אלף שקל (חולון, הרצליה ועוד) ולהשכירן ב-400-300 שקל לחודש ואף להשיג תשואות גבוהות יותר. איפה מוצאים חניות למכירה? בלוחות הנדל"ן באינטרנט, אצל מתווכים העוסקים בנדל"ן מסחרי וכו'.חשוב לומר,. שעל פי החוק אסור להעביר חנייה רשומה בטאבו לידיים אחרות (שכן היא חלק ממבנה המגורים), בנוסף מדובר בעסקת מקרקעין לכל דבר ועניין ולכן היא חייבת במס רכישה, הסכמים מפורטים ואם מדובר בעסק, גם בתשלום מע"מ.

אפשרות נוספת אשר יכול להיחשב בטוחה, הינה הלוואה להאצת צמיחה של עסקים יציבים וקיימים, ללא מתווכים ופלטפורמות, והמדובר בהשקעה שיכולה להניב בין 8% ל 10% אחוזי ריבית לשנה, בצורת תשואה מובטחת ומגובה בערבויות, ובתשלומים קבועים וידועים מראש, אשר מאפשרים למשקיע שליטה בהשקעתו.

קישור: הצעות על השקעה בתשואה מובטחת עם תשלומים קבועים וידועים מראש

כתבה זו אינה מהווה ייעוץ או המלצה לביצוע השקעות ואשמח אם תספרו לי במייל על כל הצעת השקעה מעניינת שאתם רוצים להציע או שבה נתקלתם, ושלא סקרתי כאן.

עו"ד נועם קוריס בוגר תואר שני במשפטים מאוניברסיטת בר אילן, משרד נועם קוריס ושות' עורכי דין עוסק במשפט מסחרי מאז שנת 2004. עקבו אחרינו בבלוגר עו"דנועם קוריס ושות', הטור של עו"ד נועם קוריס בחדשות כל הזמן

עו"דנועם קוריסכותב על חובות, על פלילים, ועל שכר טרחת עורכי דין

עו"ד נועם קוריס - כותב על הזהירות הנדרשת בשכר טרחה לפי הצלחה