שרים
שריםצילום: יח"צ

השירה היא כלי ביטוי שנמצא אתנו שנים ולא נראה שזה הולך להשתנות בקרוב. חדרי הקריוקי הם המצאה שהחלה ביפן והתפשטה במהירות אל כל רחבי העולם. מדובר בסוג של ספורט בידורי אשר מתבטא בעמידה על במה ובכן שירה אל תוך מיקרופון. מה שיפה כאן היא העובדה שניתן לבחור שירים, להשתמש באפקטים קוליים שונים ולשלב את הכול בתאורה ייחודית שתעניק לכל האירוע נופך מרגש ומלא שמחה.

שרים
שריםצילום: יח"צ

את חדרי הקריוקי ניתן לשכור למטרות שונות ולערוך בהם מסיבות, ערב גיבוש, מסיבות רווקות, ימי הולדת ועוד. הפטנט הוא די פשוט אבל גאוני. כל מי שמגיע אל חדרי הקריוקי יבין מיד שהוא הולך לחוות כיף. מהרגע שניתן האות אפשר לגשת אל המארגן ולהתחיל לבחור שירים מתוך רשימה מגוונת. שירים לועזיים או ישראליים, שקטים או קצביים. אפשר למצוא כמעט כל שיר שמבקשים.

ערב קריוקי ממוצע נמשך בדרך כלל שעות ערוכות כך שכולם יזכו לשיר על הבמה. אם מישהי עומדת להתחתן בקרוב חדרי הקריוקי הינם מקום למסיבת רווקות. מדובר באירוע מקורי ומבדר שלא ישכחו אותו במהרה. ניתן כמובן לעשות זאת כמסיבת הפתעה מגניבה ולהביא את כלת האירוע למקום בעיניים מכוסות.

באזור השרון והמרכז

חדרי קריוקי פרושים בכל רחבי הארץ. יש חדרי קריוקי בפתח תקווה אשר משרתים את כל אזור המרכז. כל מי שגר באזור רמת . גבעתיים ואפילו תל אביב ישמח להגיע וליהנות במהלך הערב. כדאי מאוד לוודא שבחדר הקריוקי שהזמנתם יש את כל האטרקציות המגניבות. לדוגמא ישנם חדרי קריוקי אשר מציעים סוגי תאורה שונים שיתאימו לשירים מסוגים שונים ויהפכו את האווירה לרומנטית או חושנית או כל מה שרוצים.

גם אזור השרון ידוע בחדרי הקריוקי שנמצאים בו. יש חדרי קריוקי בכפר סבא, רעננה וערים נוספות בשרון. למעשה כל מי שרוצה ליהנות מערב מבדר ומקורי עם חברים או אפילו משפחה יכול בקלות רבה לשכור חדר כזה וליהנות מכל האפשרויות שהוא מציע. חדר קריוקי מקצועי מציע :

  • מערכות מולטימדיה מקצועיות אשר יסריטו את מילות השירים וייראו קליפים וסרטים.
  • מערכות תאורה מתקדמות ומגוונות שיפיחו אווירה שונה בכל שיר. התאורה היא מרכיב חשוב מאוד וכדאי לייחס לו חשיבות.
  • מיקרופונים איכותיים אל חוטיים שיעבירו את הסאונד באופן מושלם ויהפכו כל אחד לזמר לרגע.
  • כיבוד ושתייה שיהפכו את הערב לקוקטייל.
  • אפליקציה מיוחדת שבעזרתה ניתן לבחור שירים ולייעל את כל המהלך של הערב.
  • סוגים שונים של חדרים שיעניקו פרטיות מלאה לכל מי שיגיע.
  • מיקום מושלם לא רחוק מידי אך עם זאת ללא הפרעה לסביבה.
  • אקוסטיקה מעולה שגורמת לצלילים להישמע אפילו עוד יותר מדהים ממה שהם

יום הולדת מקפיץ

ימי הולדת יש כל הזמן. החוכמה היא למצוא את הפעילות שתפתיע את חתן השמחה ואת החברים. חדרי קריוקי הם אחת אטרקציות לימי הולדת המומלצות ביותר. כדאי מאוד לחפש חדר שקיבל המלצות טובות לאורך זמן. את חדרי הקריוקי ניתן למצוא ברשת האינטרנט. אפשר למצוא במקום קרוב ולא צריך להתרחק.

שיטה נוספת למצוא חדרי קריוקי היא להתייעץ עם חברים או קרובי משפחה. כדאי בכל מקרה לבר במקום לפני האירוע ולראות מה הוא מציע. חשוב לשריין את היום הספציפי כדי שלא יהיו תקלות מביכות. ביט בוקס הינה רשת חדרי קריוקי אשר מציעה שפע אטרקציות מיוחדות ואיכותיות. מומלץ לפנות למידע נוסף בנושא.