מתקפה יח"צנית? שרה נתניהו
מתקפה יח"צנית? שרה נתניהוצילום: יונתן סינדל. פלאש 90

היועץ המשפטי לממשלה קיים היום (חמישי) בלשכתו שימוע בעניינה של שרה נתניהו, רעיית ראש הממשלה.

בישיבת השימוע, שהסתיימה לפני זמן קצר, טענו מטעמה של נתניהו באי כוחה, עו"ד יעקב וינרוט ועו"ד יוסי כהן.

נזכיר כי לפני חודשים ספורים הודיע היועץ המשפטי לממשלה כי הוא שוקל להעמיד את אשת ראש הממשלהו לדין, בכפוף לשימוע, בעבירות של קבלת דבר במרמה בנסיבות מחמירות ועבירות מרמה והפרת אמונים, בשל חלקה "בפרשת הזמנת הארוחות", שנחקרה כחלק מ"תיק המעונות".

בשימוע היום נכחו פרקליט המדינה, המשנה לפרקליט המדינה לעניינים פליליים, פרקליט מחוז ירושלים וצוותו, וכן גורמים בכירים נוספים.

במשרד המשפטים אומרים כי "כנהוג וכמקובל, נשמעו טענות ההגנה מטעם באי כוחה של נתניהו, בלב פתוח ונפש חפצה".

בתום השימוע ביקשו הסנגורים להשלים טיעוניהם בכתב. בקשתם התקבלה והם צפויים להעביר טיעונים כתובים נוספים בהקדם. לאחר זאת, תתקבל החלטה סופית בפרשה.

מטעמה של רעיית ראש הממשלה נמסר: "באי כוחה של רעיית ראש הממשלה, עורכי הדין יעקב וינרוט, יוסי כהן ועמית חדד, הציגו היום במשך כארבע שעות שורה ארוכה של טיעונים משפטיים וראייתיים כבדי משקל המפריכים מכל וכל את הטענות כלפי הגברת נתניהו".

"חלק משמעותי מהטיעונים הנ"ל לא התפרסמו בתקשורת, וטוב שכך, מפני שראוי כי ההליך המשפטי יתנהל בהגינות ובמקצועיות על ידי רשויות האכיפה המוסמכות ולא בתקשורת. אנו שמים מבטחנו בראשי מערכת הפרקליטות והיועמ"ש שישקלו את מכלול הדברים שהוצגו בפניהם היום בכובד ראש ויוציאו את הצדק לאור", נמסר מטעם שרה נתניהו.