בנט בגוש עציון
בנט בגוש עציוןצילום: עזרא גבאי

שר החינוך נפתלי בנט (הבית היהודי) השתתף הבוקר (שני) בטקס חנוכת בית ספר בנווה דניאל שבגוש עציון, והבטיח לתלמידים כי עד אשר יסיימו את לימודיהם במערכת החינוך, גוש עציון יהיה בריבונות ישראלית.

"עד שתסיימו את בית הספר, גוש עציון יהיה חלק בלתי נפרד מארץ ישראל ותחת ריבונות ישראלית", אמר בנט.

"בזמן שאתם לומדים בבית הספר, אתם יוצקים את הרוח של בית הספר שתמשיך גם לילדים שלכם", הוסיף בנט.

השר בנט בטקס חנוכת בית הספר בנווה דניאל

ראש מועצת גוש עציון שלמה נאמן העניק לשר החינוך תמונת הוקרה של תלמידי בית הספר, ואמר כי ''גוש עציון ממשיכה לשים את החינוך בראש מעייניה, אנחנו נשארים גאים במערכת שקיימת בגוש עציון.

''יום אנחנו ממשיכים לפתח ולהעמיק את המסורת שלנו בהשקעה במוסדות החינוך, מעבר לעובדה שאנו חונכים בתי ספר חדשים - אורות עציון בנים ובנות, אנו בונים ומייסדים כאן קריית חינוך חדשה שתהיה מהמובילות בארץ. זה המקום לומר תודה לעמותת אורות עציון, למשרד החינוך והעומד בראשו נפתלי בנט ולכל מי שעמל ופעל לפתיחת בית הספר", הוסיף נאמן.

יו"ר סיעת הבית היהודי ח"כ שולי מועלם רפאלי אמרה כי ''חנוכת שני בתי ספר חדשים של 'אורות עציון' בישוב שלי נווה דניאל אשר בגוש עציון היא חגיגה כפולה ומכופלת - הצטרפות של עוד זוגות צעירים, עוד משפחות ועוד ילדים לגוש עציון וחיזוק האחיזה בארץ ישראל.

''התלמידים, צוות המורים והמורות וההנהלה התרגשו מאוד, אבל לא רק הם, גם שר החינוך נפתלי בנט ואני התרגשנו מאוד מהאירוע שמבטא תקיעת יתד נוסף באדמות הגוש, צעד נוסף לקראת ריבונות במקום. גאה להיות חלק מקהילת גוש עציון", הוסיפה מועלם רפאלי.