פיגוע דקירה באריאל

איתמר בן גל הי"ד, תושב היישוב הר ברכה נרצח אחר הצהריים (שני) בפיגוע דקירה בשדרות רון נחמן בכניסה לעיר אריאל בשומרון.

הנרצח, בן 29, אב לארבעה ילדים, היה מחנך בכיתה ח' בישיבת בני עקיבא גבעת שמואל ולימד גם בישיבת הר ברכה. הוא יובא למנוחות מחר בשעה 10:00 ביישובו.

המחבל הערבי הגיע לטרמפיאדה בכניסה לאריאל, דקר את בן גל והחל בבריחה מהמקום. קצין צה"ל שזיהה את המחבל רדף אחריו ברכבו ופגע בו - אך המחבל הצליח להיכנס לכלי רכב ולהימלט לכיוון כפר סמוך.

לפי עדי ראייה, הנדקר צעק "פיגוע, דקרו אותי" ונפל. עדי הראייה סיפרו כי המחבל הפתיע את בן גל מאחור והצליח לדקור אותו מספר פעמים בחזה. לאחר מכן התמוטט בן גל על המדרכה והמחבל נמלט.

כוחות הביטחון מנהלים מצוד נרחב אחר מבצע הפיגוע ואף פרסו מחסומים לאורך כביש מספר 5 ובמספר מוקדים בשומרון בניסיון לאתרו ולעצור אותו.

צוותי מד"א בסיוע כוח רפואה של צה"ל ביצעו פעולות החייאה בפצוע ופינו אותו במצב אנוש לבית החולים בילינסון, שם נפטר מפצעיו.

ראש מועצת שומרון מגיב לפיגוע באריאלהמועצה האזורית שומרון

חובש רפואת חירום רכוב על אופנוע מד"א מרדכי יעקב פדר סיפר: "כשהגענו למקום חברנו לכוח רפואה של צה"ל שהעניק במקום טיפול רפואי ראשוני מציל חיים לגבר כבן 30 ששכב מחוסר הכרה עם פצעי דקירה בפלג גופו העליון. המשכנו בטיפול הרפואי שכלל פעולות החייאה מתקדמות, תרופות ועצירת דימומים כשמצבו קשה מאוד".

ראש המועצה האזורית שומרון, יוסי דגן אמר לאחר הפיגוע, "זה אירוע קשה מאוד. אנחנו מחזקים את חיילי צה"ל. לצערנו מדובר במקום עליו התרענו אינספור פעמים בעבר, מקום שמשמש כמקום לירידה של המוני שבח"ים מהתחבורה הציבורית הישראלית בשומרון. זה פיגוע קשה שני תוך חודש אך תושבי השומרון חזקים. הטרור לא ינצח אותנו".