בנט וטאוב
בנט וטאובצילום: דוברות הבית היהודי במודיעין

עמיעד טאוב שנבחר לאחרונה להוביל את סיעת "הבית היהודי" במודיעין-מכבים-רעות, נפגש עם יו''ר מפלגת הבית היהודי ושר החינוך נפתלי בנט, יחד עם כל הפעילים המקומיים במודיעין.

בנט אמר לטאוב ''אני מכיר ומוקיר את פעילותך החברתית כמי שהקים ומוביל את עמותת אופק המסייעת לאוכלוסיות מוחלשות, וגם את פועלך הציבורי כיו''ר מועצת ראשי הסניפים במפלגה, ושמח שנבחרת להוביל את הבית היהודי במודיעין.

''אעמוד לימינך בבחירות המקומיות ואגיע למודיעין בכל עת שאדרש לכך, ואני משוכנע ביכולותיך להנהיג את הסיעה המקומית, ולהגדיל את כמות המנדטים ויכולת ההשפעה של הבית היהודי בעיר'', הוסיף השר בנט.

טאוב הודה לשר בנט על החברות והתמיכה, ''בחרתי לצרף את חברי הסניף לפגישה שכן אני משוכנע כי רק בדרך של שיתוף החברים בכל שלבי העשייה נוכל להגדיל ולהגביר את השפעתנו העירונית. אני מודה לשר בנט על חברות אמיתית וראייה חברתית משותפת ועל הנכונות להתגייס ולתרום לסיעת הבית היהודי במודיעין.

''לא בכדי רואים בבית היהודי את העיר מודיעין מכבים רעות כנושאת דגל בכל תחומי החיים, החל מאחוזי התנדבות וגיוס לצבא וכלה במודל ליחסים נכונים ונהדרים שבין דתיים לחילוניים''.

טאוב הבטיח לשר החינוך, ''הבית היהודי בראשותי יהיה פתוח לכולם ויחד עם התמיכה של השרים וחברי הכנסת, יהפוך לגורם מוביל משפיע וחיובי בעיר מודיעין מכבים רעות''.

צילום: דוברות הבית היהודי במודיעין
צילום: דוברות הבית היהודי במודיעין