הלוחמים עם בנט ב"הדסה"
הלוחמים עם בנט ב"הדסה"צילום: עמותת נצח יהודה

במהלך חופשת ה'רגילה' שלהם בחרו החיילים החרדים של גדוד "נצח יהודה" לחלק משלוחי מנות מיוחדים בבתי החולים בכל רחבי הארץ.

ביומיים האחרונים הגיעו החיילים לבתי חולים הדסה עין כרם ושערי צדק בירושלים, בית החולים שיבא תל השומר ובית החולים העמק בעפולה ולמספר בתי אבות בפרפריה.

במסגרת הפרויקט "נצח דניאלי", לזכרה של הנערה דניאלי זוננפלד ז"ל, חולקו כ-2,000 משלוחי מנות לחולים ולקשישים. במהלך חלוקת משלוחי המנות בבית החולים הדסה פגשו החיילים את שר החינוך נפתלי בנט שברך את החיילים לקראת הפורים ועודד אותם.

הפרויקט ההתנדבותי "נצח דניאלי" הוא יוזמה של עמותת "נצח יהודה", שמלווה את החיילים החרדים בצה"ל במהלך שירותם הצבאי.

משלוחי מנות שחולקו נתרמו על ידי "קרן דניאלי", שהוקמה על ידי מוטי זוננפלד לזכרה של בתו דניאלי זוננפלד ז"ל שנהרגה לפני שלוש שנים בתאונת דרכים בדרך הביתה מבית החולים שניידר, שם התנדבה במחלקה אונקולוגית. יום השנה לפטירתה חל היום.

צילום: עמותת נצח יהודה
צילום: עמותת נצח יהודה

מרבני עמותת "נצח יהודה" נמסר "אנו גאים בחיילים שלנו שמצליחים לשלב אורח חיים חרדי עם שירות צבאי - גם במהלך השירות עצמו וגם במהלך חופשותיהם. המטרה שלנו כעמותה היא לשמש גורם חינוכי מלווה ותומך. לקראת חג פורים חיילינו יצאו לפגוש את אלה שעליהם הם מגינים יום-יום ולשמח אותם בזמנים לא פשוטים שעוברים אליהם בעודם מאושפזים בבתי החולים.

''אנו מודים מכל הלב למוטי זוננפלד, שתמך בפרויקט הזה ובזכותו הצלחנו להגיע לאלפיים איש. כבוד גדול להנציח את זכרה של דניאלי זוננפלד ז"ל על ידי מעשיהם של החיילים שלנו", הוסיפו הרבנים.