חיסולו של ג'ראר, רוצחו של הרב שבח
חיסולו של ג'ראר, רוצחו של הרב שבחצילום: דובר צה"ל

משפחתו של המחבל אחמד נאצר ג'ראר, מפקד חוליית חמאס שרצחה את הרב רזיאל שבח הי"ד סמוך לחוות גלעד, קיבלה מתנועת הפתח', תנועתו של יו"ר הרש"פ אבו מאזן, שי, דירה מאובזרת לאחר שביתם נהרס בידי כוחות צה"ל.

סוכנות הידיעות הרשמית של הרש"פ, סוכנות וופא, דיווחה כי "תנועת פת"ח באזור ג'נין העניקה דירה מאובזרת באופן מלא למשפחתו של השהיד אחמד נאצר ג'ראר", כך מתרגמים ומפרסמים חוקרי מכון ממר"י.

על פי הדיווח מזכיר תנועת פת"ח באזור ג'נין, נור אל-דין אבו אל-רב, אמר לופא כי "מתן הדירה למשפחת השהיד ג'ראר נועד להדגיש כי תנועת פת"ח מקיימת את חובתה הלאומית כלפי משפחות השהידים שכוחות הכיבוש הישראלי הרסו את בתיהם. הוא ציין כי הדירה אובזרה באופן מלא וציין לשבח את התפקיד שמילא כל מי שתרם לפעולה לאומית זו, המוכיחה שעמנו מלוכד ומאוחד ואינו שוכח את השהידים שלו שהקריבו את חייהם למען פלסטין".

עוד דֻווח כי אמו של המחבל שיבחה את תנועת פת"ח שסיפקה דירה למשפחתה לאחר שישראל הרסה את ביתם.

בחשבון הפייסבוק הרשמי של הפת"ח פורסם גם פוסט של וו'היב ג'ראר, אחיו של המחבל אחמד נאצר ג'ראר, שבו הודה אף הוא לבכירי פת"ח במחוז ג'נין ולכל מי שסייעו בכך על תמיכתם במשפחה.

בממר"י מציינים כי בעקבות פיגוע הירי שביצע ג'ראר ולאחר חיסולו בידי ישראל, שיבחו אמצעי התקשורת של הרש"פ או כאלה המקורבים לה, וכן חשבונות הפייסבוק הרשמיים של תנועת פת"ח, את ג'ראר ותיארו אותו כדמות הרואית, כסמל המאבק המזויין בישראל וכמופת לנוער הפלסטיני.