הסמים שנתפסו בחצר בית הספר
הסמים שנתפסו בחצר בית הספרצילום: דוברות המשטרה

בלשי משטרת ישראל עצרו בשבוע שעבר שני חשודים שעל פי החשד סחרו בסמים שהוחבאו בחצר בית ספר בשכונת גילה בדרום ירושלים.

החקירה נפתחה לאחר שביום רביעי האחרון התקבל במשטרה דיווח מבית ספר בשכונת גילה, לפיו בזמן שתלמידים בבית הספר חיפשו חלזונות בשטח בית הספר, מצאו הילדים שקית עטופה שהייתה מוחבאת ובה סמים מסוכנים.

חוקרי היחידה המרכזית של המשטרה, שהגיעו לבית הספר, פתחו בחקירה מאומצת, ובשקילה של הסמים המסוכנים עלה כי מדובר בכ – 1.4 ק"ג 'קנאביס' וכ – 300 גרם 'חשיש' בשווי מוערך של עשרות אלפי שקלים.

בלשי הנוער ביחידה המרכזית של ירושלים, נערכו תוך זמן קצר לפעילות מבצעית, במהלכה נצפה צעיר כבן 19 תושב ירושלים כשהוא מגיע לשטח בית הספר בשעות הערב, על פי החשד במטרה לקחת את הסמים. הצעיר נעצר והובא לחקירה ביחידה המרכזית בירושלים.

עם התקדמות החקירה, איתרו חוקרי המשטרה חשוד נוסף, צעיר כבן 25 שאף הוא תושב העיר, אשר על פי החשד מכר את הסמים שנתפסו לצעיר בן ה-19, וביום חמישי הוא נעצר ע"י בלשי המשטרה בביתו.

החשודים נחקרו ביחידה המרכזית בירושלים בחשד לסחר, החזקה ואספקה של סמים מסוכנים, ובמהלך החקירה קשרו את עצמם למיוחס להם. מעצרם של השניים הוארך בפני בית המשפט, הם יובאו היום ומחר להארכת מעצר נוספת.

"הקלות הבלתי נתפסת בה אדם מעלה על דעתו להחביא סמים מסוכנים בשטח בית ספר, ולחשוף את הילדים הלומדים בו לסכנה ברורה העלולה לפגוע קשות בבריאותם, הביאה אותנו לפעול נגדו בנחישות וללא פשרות על מנת להביאו לדין בגין מעשיו", ציין קצין המשטרה הממונה על החקירה.