משלוח חבילות
משלוח חבילותצילום: יח"צ

החברה מטפלת במהירות בשיחרור מוצרים מהמכס ומסירתם לידיי הקונה, כל זאת תודות למערך יעיל ואפקטיבי המאפשר שילוח מהיר במחיר נמוך.

מיסים, וקניות באתרי אינטרנט בחו"ל

בירוקרטיה היא אחד החסמים הגדולים ביותר בפני התפתחות כלכלית. כל תקנה או צו מוסיפים עוד קושי על הציבור ומכבידים עליו את הנטל. על כן אין להתפלא כי התקנות הקובעות כי יש לשלם מיסים על קניות באתרי אינטרנט בחו"ל הם המסובכים ביותר שיש. ישנם לא מעט ישראלים הבוחרים שלא לקנות באינטרנט ולו רק בגלל שהם פוחדים להסתבך עם המיסים הרבים המוטלים על קנייה זו. אף אחד לא רוצה לעבור על החוק, אך הקנייה באינטרנט מערימה על רבים קשיים ומובילה לכך כי הם צריכים להחליט האם לקנות מוצר ולא לשלם מס בגלל שהם לא מבינים את החוק או לוותר על המוצר שלהם. אך ישנו פתרון שלישי היכול לעזור לכם מאוד להתגבר על בעיות אלו והוא פניה אל חברת הבלדרות GCX. חברה זו הינה בעלת רישיון סוכן מכס המציעה שירותי עמילות מכס ומטפלת בכלל התשלומים שכל אזרח במדינת ישראל חייב לשלם למכס בגין קניית מוצרים ברשת מעל 75$.

מה השתנה בשנה האחרונה בשוק קניות האון ליין?

תחום הקניות באינטרנט נהנה מבום כלכלי והישראלים על אף גודלם הקטן הם אחד המזמינים הגדולים ביותר ברשת. העובדה כי מתחת ל-75$ לא צריך לשלם כל מס למדינת ישראל היא בעלת יתרון עצום לרבים ורבים רוכשים בדרך זו באתרים שונים ומגוונים. אך רבים עוד יותר קונים מעל 75$ והם צריכים להבטיח כי הם ישלמו את כל הדרישות של רשויות המדינה וכאן בדיוק נכנסת לתמונה חברת GCX. השוק הגדל בקצב מטורף ממצב אתGCX כמובילה ארצית בתחום הבלדרות לצרכנים פרטיים וכחברה הגדולה ביותר ללא מתחרות אמתיות. רוב הציבור הישראלי הנזקק לשירותי סוכן מכס בוחר ב-GCX, דבר המעיד על האיכויות הרבות שלה.

למה דווקא חברת GCX?

היתרון הגדול ביותר שלGCX היא העובדה כי מדובר בחברה הגדולה ביותר במשק הישראלי בתחום סוכנות המכס. עובדה זו מאפשרת ל-GCX לטפל במהירות בשחרור המוצרים ולספק לכם את המוצרים בזמן שיא. לא רק זאת אלא שהגודל שלGCX מאפשר לה לקחת את המחירים הזולים ביותר וזאת תודות למערך היעיל והאפקטיבי שלה הפועל בחיסכון ומאפשר להציג ללקוחות את המחירים הנמוכים ביותר. לבסוף, כאשר אנחנו מדברים על GCX אנחנו חייבים להזכיר את העובדה כי הם החברה המנוסה ביותר שיש מה שמוביל לכך כי אין מוצר שהם לא יוכלו לשחרר מהמכס ואין מוצר שייראה להם חריג או שהם לא יידעו מה לעשות אתו.

מה צופן העתיד לחברת GCX?

הגידול בשוק הקניות באינטרנט מוביל גם לצמיחה מתמדת בחברת GCX. המגמה מראה כי החברה תמשיך לצמוח ולמצב את עצמה כמובילה בשוק. סביר להניח כי ככל שהשוק יתפתח כך יותר לקוחות ירצו להשתמש בשירותיה של GCX ועל כן ניתן לומר כי העתיד של החברה הוא ורוד ביותר. אין ספק כי החברה הכתה שורשים בשוק הישראלי והאיכות שלה לצד המחירים הנמוכים מאפשרים לה להציג את השירות הטוב ביותר ללקוח הישראלי.

תהליך שחרור החבילה בארץ

המשלוח מגיע לארץ אחרי שנמסר על ידי המוכר לסוכן של חברת המשלוחים. החבילה מגיע לארץ ועוברת בדיקת מכס ואם נמצא כי יש לשלם מיסים, החבילה עוברת לחברת GCX לצורך גבייה. נציג מטעם GCX פונה לקונה ומסדיר את התשלום. המשלוח נמסר לקונה.

יצירת קשר עם GCX

יצירת קשר עם GCX תתאפשר רק דרך האתר באמצעות הזמת מספר משלוח ופרטים לחזרה. תשובות לשאלות נפוצות ניתן לקבל בצ'אט באתר החברה.

חוות דעת והמלצות:

  • "תודה לכם מכל הלב.המשלוח הגיע בדיוק כפי שצפיתם, כיף שסוף סוף הצלחנו לשים סוף לסוגיה הבעייתית שנוצרה.משבחת אתכם על השירות המהיר והסימפטי."אלמוג

  • "תודה רבה על הטיפול המהיר והיעיל. אין כמוכם." אילת חן