דלתות כניסה
דלתות כניסהצילום: יח"צ

הובלת ארונות, חלונות ודלתות היא הובלה מאד יקרה, וכיתות ההכנסות שלכם על לוגיסטיקה היא רעיון גרוע מאד בבניית הבית היקרה בלאו הכי. לכן, אם אתם גרים במרכז, ודאו שהספק אשר החלטתם לעצב אצלו מספק דלתות כניסה במרכז. כשאתם נגשים אליו לבחור את הדלת, מומלץ להקפיד על 3 כללים שמאד יסייעו לכם להגיע למטרה כהלכתה.

השפעת האור על מבואת הכניסה

גם אם לא התקנתם אף מנורה, רמת התאורה של השמש היא בעלת השפעה על עיצוב הדלת שלכם. מבואת כניסה של בית הנהנית משמש יוקדת תזדקק לדלת מט על מנת לנטרל את השפעת התאורה ולמנוע סנוור. לעומת זאת, מקום אשר התאורה הטבעית שלו ברמה נמוכה בגין עצים שחוסמים את הנוף או מיקום קיר הכניסה בכיוון הופכי לכיוון הזריחה, יצריך דלת מבריקה להגברת השפעת האור הטבעי.

צורת המשקופים והפרזול היא תולדה של דרך העיצוב בה בחרתם

דרך עיצוב כפרית המתבססת על דלתות בסגנון המושב, הכפר או הקיבוץ תצריך משקופים, צירים וחורי מנעול עגולים. לעומת זאת, דלת שעוצבה בסגנון הבורגני תדרוש כי כמה שיותר אוביקטים יהיו מלבניים, כולל חלונות הדלת, הצירים, וכמובן המשקופים שמסמלים את המוטיב הבורגני יותר מכל כשהם מלבניים. לכן, לפני שאתם בחנות, חשוב להחליט עכשיו מה תהיה דרך העיצוב הביתית. זה גם יסייע לכם לעצב את שאר נדבכי הבית לאחר התקנת דלת הכניסה.

צבע הדלת מושפע מרמת המודרניזם בעיצוב הבית

עיצוב עתיק יצריך בדרך כלל צבעים חמים כמו חום, אדום וכתום. לעומת זאת, עיצוב מודרני יתבסס על צבעים קרים כמו לבן, שמנת, אופווייט, תכל וכחול, כולל גוונים כחולים ירוקים בעיצוב זכוכיתי מבריק. התבססות על רמת מודרניזם ידועה מראש תקל עליכם את סיעור המוחות בבחירת הדלת.

טקני דלתות – המומחים שלכם לדלתות כניסה בטוחות ומעוצבות

בטקני דלתות יסייעו לכם להגיע לעיצוב בוטיק של דלתות כניסה יוקרתיות. טקני דלתות שמה לה למטרה לסייע לכם לעצב את הדלתות הטובות ביותר והאיכותיות ביותר האפשריות. בטקני תמצאו מענה לכל אתגר בעיצוב הדלת, ותוכלו ליהנות מהפעלה נוחה, טריקה שקטה ורמות גימור גבוהות של כל רכיב ורכיב.

המון הצעות לעיצוב, שיפור, ואחזקת בתים ומבנים תוכלו לרכוש מידע מדרימפו, ניהול ואחזקת מבנים.