צפו: חזן מתפרץ לפאנל עם אלדד יניב

פסטיבל "שובר מסך" ה-14, המתקיים מדי שנה במכללה האקדמית עמק יזרעאל, התקיים היום (שלישי) בנוכחות אנשי תקשורת בכירים, פוליטיקאים ואנשי אקדמיה.

ח''כ אורן חזן מהליכוד סיים להשתתף בפאנל "פוליטיקאים מצייצים" והתפרץ לפאנל "מי יעצור את הD-9?" שבו השתתף איש השמאל אלדד יניב.

"הבחור הפחדן הזה היה אמור להיות איתי עכשיו בפאנל אחד והוא נכנס לפאנל אחר" הטיח ביניב, "גם בשבוע שעבר התחמקת ממני באולפן, עכשיו אתה גם מתחמק ממני, אני רוצה לדבר איתך".

בן דרור ימיני שהתערב בשיחה אמר "תיפגשו בגשר אלנבי- אם אתם מבינים למה אני מתכוון".

יניב אמר בתגובה, "זה לא אשמתי שהכניסו אותי לשני פנאלים, ואני לא בחרתי באיזה פאנל להיות". לאחר מכן הוא ניסה לחזור לנושאי השיחה שנקבעו בפאנל.

בהמשך, חזן התפרץ שוב לפאנל והגיב להערה של בן דרור ימיני, "אני חושב שהשחיתות הציבורית לא יכולה לאפשר לביבי להיות ראש ממשלה. אני הייתי הראשון לומר שראש הממשלה צריך לצאת לנבצרות אם יוגש כתב אישום. ואני אומר שמפלגת ליכוד תמשיך בלעדיו".

לאחר הפאנל אמר חזן, "אנשים הצביעו לנו מחל בקלפי, אנחנו אוהבים את נתניהו, מאמינים לו שלא היה כלום ומתפללים שהוא ייצא נקי ואני גם קראתי ליועץ המשפטי לממשלה להירגע עם כל החקירות כי ראש הממשלה צריך את כל השקט להתמודד עם המערכה הביטחונית שמתגלגלת לפתחנו, אבל לצד זה אם יהיה כתב אישום נזיז אותו הצידה ונשים מישהו אחר שימשיך את דרכו".