טראמפ - הנשיא הכי פרו הישראלי בכל הזמנים
טראמפ - הנשיא הכי פרו הישראלי בכל הזמניםצילום: מועצת יש"ע

כ-200 בכירים אמריקאים וישראלים התכנסו היום (שני) בביתם של סיימון וחנה פאליק בירושלים, כדי להצדיע להתיישבות ביהודה, שומרון ובקעת הירדן.

הקבוצה כללה בכירים בבית הלבן, מושל פלורידה ריק סקוט, הכומר ג'ון הייג'י, מגיש 'פוקס-ניוז' מארק לוין, השר זאב אלקין, השר אורי אריאל, סגנית השר ציפי חוטובלי, ח"כ שולי מועלם ויו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני.

האירוע נועד לחגוג את היום ההיסטורי של העברת השגרירות האמריקאית לירושלים, מתוך מבט לעבר העתיד, בתקווה שיהודה ושומרון יקבלו גם הם הכרה רשמית כחלק בלתי נפרד ממדינת ישראל.

מושל פלורידה ריק סקוט אמר כי "זהו יום היסטורי ... אני רוצה להודות לנשיא טראמפ על העברת השגרירות, ולכם על כך שאתם עומדים על מה שאתם מאמינים בו. מדינת פלורידה תמיד תהיה ידידה של מדינת ישראל. ארה"ב תמיד תהיה בעלת הברית הטובה ביותר שהייתה לישראל אי פעם, כי ישראל היא בעלת הברית הכי טובה שיש לארה"ב".

יו"ר מועצת יש"ע חננאל דורני אמר "כמי שמייצג את תושבי יהודה, שומרון ובקעת הירדן, אני מצטרף לכל אזרחי ישראל אשר חוגגים את הרגע ההיסטורי הזה. הנשיא טראמפ עושה את המעשים הנכונים, גם בנוגע לירושלים וגם בנושא האירני, ואנו רוצים להביע דרככם את הערכתנו העמוקה".

ראש דסק חו"ל של מועצת יש"ע עודד רביבי אמר "אנו מודים לנשיא טראמפ על קיום הבטחתו ועל העברת שגרירות ארה"ב לירושלים. הוא הוכיח את עצמו כנשיא ארה"ב הכי פרו-ישראלי בכל הזמנים. אנו מקווים ומתפללים כי המהלך הגדול הבא יהיה ההכרה בכך שיישובי יהודה, שומרון ובקעת הירדן הם חלק בלתי נפרד ממדינת ישראל שבה חיים ישראלים ופלסטינים ועובדים יחד בשלום. אנחנו מוכנים לבנות גשרים עם שכנינו מתוך הבנה שאף אחד מאיתנו לא הולך לשום מקום".