טנק
טנקצילום: אלברט צדיקוב. פלאש 90

נריה בוכריס, החייל שנפצע קשה לפני כחודשיים בהתהפכות טנק בגבול מצרים, השתחרר בשבוע שעבר מבית החולים סורוקה במצב טוב והחל בתהליך שיקום בבית החולים תל השומר.

הטנק התהפך בעת שהיה במשימת תצפית באזור ניצנה, חייל צה''ל נהרג בתקרית.

בוכריס שנפצה קשה הגיע למרכז הרפואי סורוקה כשהוא סובל מכוויות 45% בדרגה שלישית. הוא טופל בחדר הטראומה, הורדם והונשם והועבר אל היחידה לטיפול נמרץ כללי, שם טופל במשך שבועיים על ידי צוות רב תחומי של רופאי היחידה לטיפול נמרץ כללי ורופאי המחלקה לכירורגיה פלסטית.

בשל חומרת פציעתו הוא עבר ארבעה ניתוחים על ידי צוות רופאים בכירים. לאחר שבועיים בטיפול נמרץ כללי, הועבר נריה לטיפול במחלקה לכירורגיה פלסטית.

איציק בוכריס, אביו של נריה, הודה בהתרגשות, "הצוותים העניקו לנריה ולנו מעטפת טיפולית ומקצועית מהשורה הראשונה. אני מודה לכל הצוות על הטיפול, על הסבלנות, על העזרה ועל הנתינה והמסירות אין קץ, ובאופן מיוחד לד"ר יואב ביחובסקי ולד"ר ירון שוהם על המקצועיות והניסיון הרב שלהם. חשוב לציין גם את הצוות הסיעודי שהעניק לנריה טיפול מסור ויחס אישי סביב השעון. מעבר למקצועיות, לצוותים המטפלים כישורים יוצאים מן הכלל בהבנת כאב ומתן מענה טיפולי בהתאם".

ד"ר אלכס ברזובסקי, מנהל המחלקה לכירורגיה פלסטית בסורוקה, סיפר "נריה פונה במצב קשה לבית החולים. במהלך אישפוזו עבר לא מעט ניתוחים מורכבים. מצבו הלך והשתפר ואני שמח שהוא משתחרר מבית החולים במצב טוב, במיוחד לאור הפציעה הקשה ממנה סבל כשהגיע אלינו".

בוכריס השתחרר מסורוקה והועבר להמשך טיפול לקראת שיקום בבית החולים תל-השומר שקרוב לאזור מגוריו.