טאקר קרלסון, מגיש תוכנית ערב פופולרית ברשת "פוקס ניוז", השיב בשבוע שעבר למתקפות השמאל בנושא הפרדת משפחות מסתננים בגבול עם מקסיקו – וטען שהשמאל מפגין צביעות כשהוא מתיימר להגן על קדושת הקשר בין הורים לילדיהם.

"אתם חושבים שלאנשים האלה באמת אכפת מהפרדת משפחות?", שאל. "אם היה אכפת להם, הם היו מודאגים מהתמוטטות המשפחה האמריקנית – עניין שהוא מדיד ואמיתי – אבל הם לא מודאגים מזה, להיפך, הם מקדמים את ההתמוטטות הזו בברכה. זה משום שמשפחות חזקות עומדות בדרכם אל הכוח הפוליטי".

"לכן, הם תמיד מרצים לכם אודות ה'פטריארכיה' וה'רשעות' שבמשפחה הגרעינית", הסביר. "מיליוני ילדים אמריקניים גדלים עם הורה אחד בבית; משפחות שהופרדו, הודות למדיניות שלהם. והם בסדר עם זה".

השמרנים בארה"ב מאשימים את הפמיניזם הרדיקלי ואת מדיניות הרווחה של הדמוקרטים בהתמוטטות המבנה המשפחתי של החברה. לדבריהם, הפמיניזם הרדיקלי מעודד נשים להתגרש או להוליד ילדים ללא נישואין כלל, לפעמים ממספר אבות, ואילו מדיניות הרווחה מעניקה הטבות מרובות לאמהות יחידניות, באופן המעודד תלות בממשלה במקום בגברים מפרנסים.

תקיפת הפמיניזם הרדיקלי התעצמה לקראת הבחירות האחרונות לנשיאות, כאשר נדמה היה שהילרי קלינטון תכבוש את הבית הלבן בזכות הצבעה אוטומטית של נשים פמיניסטיות, בעד מועמדת פמיניסטית.

כידוע, תחזית זו לא התממשה. רוב הנשים אמנם הצביעו עבור הילארי אבל מספיק נשים הצביעו לדונלד טראמפ כדי לאפשר את ניצחונו.