מגיש בכיר ב"פוקס ניוז", טאקר קרלסון, קרא לדמויות בשמאל לעצור את ההידרדרות ביחסי ימין ושמאל, נוכח ההצקות והאיומים על העובדים בממשל של דונלד טראמפ.

"השמאל האקטיביסטי אומר לנו עכשיו שלאנשים שלא מסכימים איתם אין עוד חופש לנוע כרצונם ולחבור אל מי שהם רוצים", הבהיר. "הם לא יכולים לצאת לקולנוע או למסעדות. אם יעזו לצאת מפתח ביתם, הם יוקפו ע"י המון ויאוימו".

"הדבר הזה קורה בהרבה מקומות, להרבה אנשים", ציין. "השמאל משתמש בשפה של מלחמה".

קרלסון הזכיר את ההתנכלות לדוברת הבית הלבן, שרה האקבי-סנדרס, וגם את ההפגנות מחוץ לביתו של עוזרו של הנשיא, סטיבן מילר. הוא ציטט מאמר באתר שמאל ממנו עלה איום בשימוש במטעני חבלה והשמיע את דבריה של חברת הקונגרס הדמוקרטית מקסין ווטרס, שממשיכה לעודד את פעולות ההצקה לאנשיו של טראמפ.

בהמשך הושמעו דבריהם של בכירים בהוליווד שאמרו ש"אנו נמצאים בשלבים של גרמניה לפני עליית נאצים", ושקבעו שטראמפ הוא אדם רשע, וכי האנשים שתומכים בו הם גזענים ש"פוחדים עד מוות" מכך שארה"ב הופכת פחות לבנה ויותר "שחומה".

"כל זה עלול להסתיים בטרגדיה", קבע קרלסון. "אנו מתקדמים אל עבר משהו נורא". הוא קרא ל"בוגרים" בשמאל לעצור את ההידרדרות. בהקשר זה ציין מנהיגים דמוקרטיים בקונגרס, אנשים בעולם הבידור והדת, וראשי אולפנים כמו MSNBC ו-CNN. הוא ביקש מהם לעצור את המגמה הנוכחית, ולדאוג שהדיבורים על "נאצים" ייפסקו, ועמם גם הצרחות על אנשי טראמפ במסעדות.