פשיטה על בית המחבל ממרכז הרב

כוחות משטרת מחוז ירושלים בשיתוף אנשי שב"כ פשטו הבוקר (רביעי)על בית מבצע הטבח בישיבת מרכז הרב, זאת לאחר שמשפחתו קיבלה כספים, תמיכה ומימון מארגון חמאס.

כוחות המשטרה שערכו חיפוש בבית, תפסו כסף מזומן בסך כולל של כ- 43,000 ש"ח בכסף ישראלי ומטבע זר. הכסף חולט והוחרם עפ"י צווי החילוט המנהליים.

מהמשטרה נמסר "פעילות זו הנה המשך ישיר לפעילות המתבצעת כל העת במגוון מישורים ע"י כוחות הביטחון נגד תמיכתם של ארגוני טרור במשפחות המחבלים, וכי בשנה החולפת חילטה המשטרה באמצעות הצווים המנהליים סכום כולל של כ 300 אלף שח, רכבים ותכשיטים בביתם של יותר מ 7 משפחות שקיבלו תמיכה וסיוע מארגוני הטרור".

במשטרה הדגישו, כי "משטרת ישראל לא תאפשר תמיכה כספית או אחרת של ארגון טרור במשפחות מחבלים שביצעו פיגועי טרור קשים ורצחניים. מעורבות של תושבי ירושלים בפעילות כזו או אחרת הממומנת על ידי חמאס הינה עבירה חמורה ומהווה ניסיון דריסת רגל של ארגון הטרור בתוך ירושלים".

בפיגוע הרצחני נהרגו: יוחאי ליפשיץ בן 18 מירושלים, נריה כהן בן 15 מירושלים, יונתן יצחק אלדר בן 16 מהיישוב שילה, יונדב חיים הירשפלד בן 19 מכוכב השחר. רועי רו בן 18 מאלקנה, שגב פניאל אביחיל בן 15 מנווה דניאל, אברהם דוד מוזס בן 16 מאפרת, ודורון מהרטה בן 26 מאשדוד הי"ד.