אירוח
אירוחצילום: יח"צ

בין אם מדובר בקבלת האורחים, באוכל שתגישו, במראה של החלל שבו תארחו וכמובן בדרך אשר בה תארחו את המוזמנים שלכם.

אבל מה עושים כאשר מקום האירוח נמצא בבית? כיצד מארחים נכון? ואיך מכינים את הבית לקראת בואו של האורח שלכם? כל התשובות והטיפים בהמשך.

אם קרה ואתם צריכים לארח כל אדם בבית שלכם, בעיקר אם מדובר בשעות או ימים ארוכים - חשוב שתבצעו כמה וכמה פעולות לפני האירוח:

ניקוי ספות ומערכות ישיבה – הפקידו לנקות ולרענן את הספות ומערכות הישיבה גם בבית וגם מחוץ לו. כיום ניתן באמצעות חברות העוסקות בתחום של ניקוי ספות, לרענן את כלל מערכות הישיבה בין אם מדובר בספות שנמצאות בחצר הבית לבין אם במערכות ישיבה הכוללות כורסאות וספות בבית. ניקוי כזה יקנה למערכות ישיבה מראה מזמין ונוח וכמובן שהוא יאפשר מקום נעים וכיפי לשהות ולארח עליו בזמן האירוח.

פוליש לרצפות - אם אתם רוצים להקנות לרצפה שלכם מראה נקי ומבריק תמיד תוכלו לבצע פוליש לרצפה. אם אתם מארחים לתקופה ארוכה אנשים בביתכם, בצעו ניקיון יסודי למרצפות שלכם ולאחר מכן פוליש למראה הכיפי הנקי והחלק.

הכינו מצעים רכים ומפניכם- במידה ואתם מארחים אנשים ללינה בביתכם, אל תשכחו ניקוי מזרונים והיכנו מצעים נקיים ומפנקים לאורחים שלכם. לצד המצעים הכינו גם סט מגבות לניקוי פנים וגוף כמו גם מגבות ידיים. מגבות מפנקות נמצאות במקלחת כדי שתוכלו לפנק את האורחים שלכם עוד טיפה.

תנו לאורחים הרגשה שהם בבית - הקנו לאורחים שלכם הרגשה שהם בבית. הסבירו להם היכן נמצא כל דבר וכיצד הם יכולים לאכול בחופשיות, לצאת מהבית לסידורים או קניות ולקחת לעצמם ציוד למקלחת או לכל מטרה ושימוש. בכך תוכלו לארח אנשים ברוחב לב בין אם מדובר במשפחה, חברים או מכר שהגיע לבקר אתכם מארץ רחוקה.