אהרון בוכריס, אב המשפחה שרקטה פגעה בביתה בשדרותדוברות ברזילי

אהרון בוכריס, אב המשפחה שרקטה פגעה בביתה בשדרות משחזר את רגעי האימה ממיטתו בבית החולים.

"ישבנו בסלון, כל הזכוכית נפלה עלינו. כל הבית היה עשן והתמלאנו דם. קיבלנו רסיסים, הבנות שלי גם נפצעו, והיו בהלם", סיפר.

מהשעה 15:00 זוהו כ-100 שיגורים מרצועת עזה לעבר שטח מדינת ישראל בהובלת ארגון הטרור חמאס, כ-20 מהם יורטו על-ידי כיפת ברזל, וכ-73 נפלו בשטחים פתוחים.

במהלך היום, תקף צה"ל עשרות מטרות טרור של ארגון הטרור חמאס בשטח רצועת עזה, בהן בניין ששימש כמתקן אימונים ללוחמה בשטח בנוי של ארגון הטרור חמאס תחתיו נחפרה מנהרת טרור, שתי מנהרות טרור נוספות, מפקדת גדוד חמאס בבית להיא וכן עשרות יעדי טרור במתחמים צבאים.

"ארגון הטרור חמאס הוא האחראי על כל המתבצע מרצועת עזה וממנה והוא שנושא באחראיות למצב. צה"ל ערוך למגוון תרחישים שילכו ויתעצמו על-פי הערכת המצב והצורך המבצעי. צה"ל נחוש להמשיך ולהגן על אזרחי ישראל", נמסר מצה"ל.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין התייחס בצאת השבת להסלמה בדרום, "יקירינו תושבי עוטף עזה, עוטפי ישראל. גם השבת היינו אתכם. מתכווצים בכל צבע אדום, מחזקים את ידי כוחותינו בשובם מכל גיחה. אלה ימים לא קלים, ואנו לא נאפשר להם להפוך שגרה.

העמידה האיתנה שלכם, הכוחות המופלאים שלכם, הם השראה עבור כולנו. גם בשעה שהצופרים רועמים והקרקע בוערת, אתם ממשיכים לחרוש, לעבד, להלך בשבילי חבל הארץ האהוב בו אתם גרים. אנו נמשיך ונכה במבקשי רעתנו ולא נשקוט עד אשר ישוב השקט לדרום. תודתנו מסורה לכוחות צה״ל כולם ולכוחות הכיבוי וההצלה אשר גם בשעה זו עומדים על המשמר. אתם חומת המגן של כולנו".