בשורה לצרכנים: תפסיקו להתייבש על הקו

מהפכה צרכנית בכנסת: זמן המתנה למענה אנושי מקצועי לא יעלה על 6 דקות ויחול על כל החברות, ללא יוצאים מן הכלל.

חזקי ברוך , ד' באב תשע"ח

איתן כבל
איתן כבל
צילום: הדס פרוש, פלאש 90

מליאת הכנסת אישרה בקריאה שניה ושלישית את הצעת החוק של יו"ר ועדת הכלכלה, ח"כ איתן כבל, לקיצור זמני ההמתנה למענה אנושי מקצועי לטיפול בתקלות, בירור מצב חשבון וסיום התקשרות.

התיקון יחול על כל החברות במשק ובכללן, באופן חסר תקדים, גם על הבנקים וחברות הביטוח ויכנס לתוקף בתוך כתשעה חודשים.

על פי ההצעה החברות יחויבו לאפשר ללקוח לקבל מענה אנושי מיד לאחר בחירת השפה, בפניות של טיפול בתקלות, בירורים בחשבון וסיום התקשרות בזמן המתנה שלא יעלה על 6 דקות. עוד נקבע, באופן חסר תקדים, כי ההצעה תחול גם על הבנקים וחברות הביטוח.

ח"כ איתן כבל אמר כי "היום נדמה שהתחרות היא מי ייתן את השירות הגרוע יותר ולציבור הגיעו מים עד נפש; 10 שנים שהחוק הזה מקודם והחברות רק מצאו תירוצים איך לתת שירות גרוע. עשינו מהפכה של ממש, אני ממש מקווה שסבלם של הלקוחות בהמתנה על הקו הגיע לקיצו".