הכביש הבטוח
הכביש הבטוחצילום: יח"צ

בשל כך עליהם להיות כמה שיותר בטוחים ויציבים. מלבד שמירה על חוקי התנועה מצד הנהגים, גם לתחזוקת הכביש ישנו חלק מרכזי בהפיכתו למקום בטוח, וכדי שניתן יהיה לעשות זאת על הצד הטוב ביותר, ריכזנו עבורכם כמה כללי ברזל לשמירה על בטיחות בדרכים, שכדאי שתדעו.

צביעת כבישים

בכביש צריך להיות כמה שיותר ערניים ומרוכזים ולהישמע לכל ההוראות. חלק מן ההנחיות מיושמות על הכביש עצמו באמצעות סימונים ותמרורים. כאשר הסימנים דהויים או שאינם ברורים, הם מסכנים את הנהגים ולכן אחת לתקופה יש להקפיד על צביעת כבישים. הכביש הבטוח בע"מ מתמחה בצביעת כבישים ולה כל הציוד הנדרש לביצוע המשימה, לצד צוות מקצועי, מיומן ובעל הכשרה.

עבודות בטון

גם הכבישים החדשים ביותר אינם עמידים בפני פגעי הזמן ומזג האוויר ולכן יש לבצע בהם עבודת תחזוקה שוטפת כתנאי חשוב ומרכזי לבטיחות בדרכים. חברת הכביש הבטוח מבצעת עבודות בטון אשר משפרות את חוויית הנהיגה והופכות את הכביש לנוח ובטוח יותר עבור כל שימושיו השונים. עבודות אלו כוללות יציקת תעלות ניקוז ומעברי מים ועוד.

אבטחת תנועה

לא פעם חברות שונות מבצעות עבודות על כבישים. בין אם מדובר בכביש מרכזי ובין אם בפחות, שמירה על בטיחותם של העובדים ושל הנהגים הנה מאוד חשובה. חברת הכביש הבטוח בע"מ מתמחה באבטחת תנועה, אשר מהווה מרכיב חשוב ומרכזי בעת ביצוע עבודות כביש. כחלק משירותי אבטחת תנועה אנו מספקים עגלות חץ מוארות, מערכות תאורה ניידות, שלטים בגדלים שונים, קונוסים, מחסומים, מעקות בטיחות ניידים ועוד.

מעקות בטיחות בכבישים

בין אם מעקה הבטיחות נפגע בשל תאונת דרכים ובין אם נדרש להתקין מעקה בטיחות חדש במקטע כביש מסוים, יש לעשות זאת במידת מקצועיות רבה כדי לוודא שכל המשתמשים בכביש יהיו כמה שיותר בטוחים. יש להבין שלא מדובר בעניין של מה בכך, על החברה המבצעת להיות מומחית לנושא, להחזיק בכל הציוד הנדרש וכן בכל ההסמכות והאישורים.

ניקיון כבישים

ניקיון כבישים הוא תנאי חשוב לשמירה על בטיחותם של הנוסעים בו. אין מדובר רק בפעולה אסתטית כי אם בעבודת הכנה שלמה אשר מאפשרת שימוש אופטימלי בכביש בכל עונות השנה. בין אם מדובר בניקוי תעלות ומעברי מים ובין אם בפעולות טאטוא כאלו ואחרות, חברת הכביש הבטוח בע"מ מחזיקה צוות עובדים מיומן וכן את כל הכלים שמאפשרים לה לשמור על ניקיון הכבישים בהתאם למשימות שמציבה החברה הלאומית לדרכים.

שמירה על בטיחות בדרכים זו משימה מורכבת שאין להקל בה ראש. לכן יש לפנות לחברה מקצועית אשר עוסקת בתחום כבר שנים רבות. חברת הכביש הבטוח בע"מ בעלת ניסיון של מעל 17 שנים ונחשבת לאחת החברות המובילות בתחומה.