אנדי הרצוג
אנדי הרצוגצילום: באדיבות ההתאחדות לכדורגל

חברי הפורום המקצועי של ההתאחדות לכדורגל, החליטו לאמץ את עמדת המנהל הטכני של ההתאחדות, ווילי רוטנשטיינר, לפיה אנדארס (אנדי) הרצוג ימונה לתפקיד מאמן נבחרת ישראל.

בישיבה שנערכה ביום שני האחרון, נידונה מועמדותו של הרצוג והוחלט פה אחד כי יחל עמו משא ומתן. היום הושג סיכום עקרוני בין הצדדים ובישיבת הנהלת ההתאחדות הקרובה יובא מינויו של הרצוג לאישור.

ווילי רוטנשטיינר אמר הערב (רביעי), "אני מכיר היטב את הרצוג, הן כשחקן גדול והן כמאמן מבטיח בנבחרות הצעירות של אוסטריה וארצות הברית וכן כעוזרו של יורגן קלינסמן בנבחרת ארצות הברית הבוגרת. הרצוג מלא תשוקה להוביל את נבחרת ישראל בעתיד הקרוב ואני משוכנע שהתרומה שלו תהיה גדולה. חברי הפורום המקצועי הביעו אמון מלא בבחירתו ויש להם חלק עצום בהצלחת התהליך".

חבר הוועדה, אלי אוחנה, הוסיף כי "בישיבה האחרונה הציג רוטנשטיינר בהרחבה את היתרונות הרבים שהוא רואה באנדי הרצוג והסכמנו כי מדובר בבחירה נכונה. לאורך כל הדרך פעלנו ונפעל מתוך אינטרס אחד - קידום הכדורגל הישראלי והנבחרות".

"המינוי של ווילי והבחירה בהרצוג לתפקיד מאמן הנבחרת הם חלק ממהלך רחב, עמוק ומשמעותי שמובילה ההתאחדות ואליו יצטרפו בהמשך גורמים מובילים, כדי להעמיד את כל התנאים להצלחת הענף", דברי אוחנה.

המאמן אנדי הרצוג הגיב, "זה כבוד גדול עבורי והזדמנות נפלאה להוביל את נבחרת ישראל כמאמן ראשי. אני בטוח שאקבל תמיכה מלאה מצד ההתאחדות לכדורגל כדי שאוכל לתרום לקידום הנבחרת ולהצלחתה".